Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Neslihan ERDOĞDU Serbest

http://blog.milliyet.com.tr/kariyerkoc

01 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Vatandaş Olarak Zavallı Biz ve Devletimiz

Vatandaş Olarak Zavallı Biz ve Devletimiz
 

Bu sabah anladım ki; bir vatandaş olarak sahipsiz ve çaresiziz ve herkes kendi ufku ve penceresiyle çözüm bulmakta çok haklı…

Sabah evden çıktım, bir de ne göreyim tam otopark kapısına bir araba park etmiş, hiçbir şekilde çıkmak mümkün değil.Eşimi haberdar ettim, sabah sabah korna basıp çevreyi rahatsız edemeyeceğimize göre , yapılacak tek şey çektirmekti. Eşim en yakın çekiciye ulaştı, polis olmadan çekemeyiz dedikleri için önce 155 e oradan en yakın karakola telefon etti. Karakoldaki nöbetçi polis memuru başka bir karakolun görev alanında olduğumuzu söyledi o karakol arandı, ilgilendiklerini , çekici yönlendireceklerini söyledi. Aradan geçen 25-30 dk sonra birkaç telefon görüşmesi daha yapıldı, anladık ki çekici gelmiyor, tekrar 155 tekrar trafik ekipleri, ancak koskoca ilçede sadece 1 çekici çalışıyormuş.Yapılan pek çok telefon görüşmesi ile anladık ki TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞI VE MAĞDUR OLARAK YAPAYALNIZIZ.

Saat 12:30 civarında ilçe emniyet müdürlüğünü arayan eşim dedi ki” ben evimden çıkıp işime gitmek için yola çıktığımda otoparkımın önüne park etmiş araçla karşılaşıyorum,işime gidemiyorum,mağazam açılmıyor,pek çok girişimde bulunuyorum çocuk gibi kandırılıyorum,geldi gelecek,eğer çekiciden önce arabanının şoförü gelirse kavga edip karakola geleceğiz ya da ben bu arabanın camını çerçevesini indireceğim yine karakolluk olacağız ben medeni yollardan sorunuma çözüm aramaya çalışıyorum,görevini yapmayanlar mağdur bir vatandaş olarak beni haklı olduğum bir konuda haksız olacağım bir pozisyona sürüklüyor.Lütfen buraya bunu çözecek bir ekip yollayın , gerçekten yanlış bir şey yapmamak için kendimi çok zor tutuyorum” dedi. Kısa süre sonra gelen ekip, trafik ekibinin bir şey yapmamasına sövdü saydı, sağ olsunlar ilgilendiler, bir süre sonra çekici geldiğinde , çekici tutanak olmadan çekemeyeceğini tabela olmadığını söyledi…Polisler biz trafik ekibi değiliz biz yazamayız dedi….Bir kriz durumu daha…Neyse birkaç telefon görüşmesinden sonra ,tutanak tutuldu ve araba çekildi. 9:15 te başlayan mücadele 12:45 te sonuçlandı. Eğer çekiciden önce arabanın sahibi gelmiş olsaydı ,arabasını çekip gidecek biz de işimizden kaldığımızla , sinirlendiğimizle kalacaktık hem mağdur hem haksızlığa uğramış olacaktık.

Ancak ortadaki gerçek şu ki, AB sürecindeki ülkemizin zavallı, çaresiz vatandaşları olduğumuzu bir kez daha yaşayarak anlamış olduk…

Hem mağdur hem suçlu olunabileceğini kavradık, insanların neden şiddete yönelebildiklerini de anlayabildik….Maalesef ve ne yazık ki…

 
Toplam blog
: 157
: 876
Kayıt tarihi
: 10.09.07
 
 

HAYAT YÜZ ÇİZGİLERİ YÖNÜNDE İLERLER.. ..