Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Vazgeçmeler ustasından vazgeçiş

Vazgeçmeler ustasından vazgeçiş
 

....


Kaç vazgeçiş yaşadınız hayat boyu düşündünüz mü ? Bu vazgeçişlere vazgeçmek isteyip başaramadıklarınız da dahil olsun.

Tanışmış olduğunuz birini tanımışsınızdır bir kere geri dönüp tanımamış-konuşmamış görüşmemiş gibi yapamazsınız ki ! Öyle bir silgi daha icat edilmedi beyninizden silip atabilen.

Aldığınız sorumluluklardan da vazgeçemezsiniz. İsteseniz de istemeseniz de evlatsınızdır, kardeşsinizdir, yeğen-kuzen, komşu, akraba, iş arkadaşı, yol arkadaşı getirdiği sorumluluklarla beraber yaşamaya mecbursunuzudur. Issız bir adada yaşamayı seçip soyutlanırsanız belki kurtulursunuz tüm sorumluluklardan.

Duyguları da giysiler gibi çıkartabilsek üzerimizden dimi ? Bugün fazlaca melankolik giyinmişim olmadı sıcak bastı dur çıkartayım biraz neşe giyeyim serin serin mesela …


Özüme döndüm anlayacağınız.VAZGEÇMELER USTASI olmak istiyorum bugün yine …

(http://www.uni-duisburg.de/JUSO/EMRE/nameler/ta-balkar/vazgecmeler-ustasi.htm)

Dünya kirletilmisse,
Üstünüze siçramis
Bir sey vardir mutlaka.
Benimki asktan bir leke,
Kazindikça kendini temize çeken
Gizlice. Sürtündükçe kivilcimlar saçan
Çakaralmaz renk cümbüsü iste.
Ya sizinki?

Ben vazgeçmeler ustasiyim.
Reddedemem önerinizi,
Paylasalim elbette:
Lekeniz sizde kalsin,
Ben ask'i alirim sadece.

Dünya kirletilmisse,
Üstünüze siçramis
Bir sey vardir mutlaka.
Benimki iki soluk arasinda
Gelip geçen zaman.
Hangisi ölüm hangisi yasam?
Ya sizinki?

Ben vazgeçmeler ustasiyim.
Yasadiginiz bir ömür degil mi?
Seçimi siz yapsaniz, istediginiz sahneyi seçseniz:
Ister ilkincisi olsun ister sonuncusu fark etmez ki,
- Basarimizi arttiracaktir provalardaki performansiniz -
Artaniyla yetinirim zaten ben, ilk gösteri için
siz önden buyrunuz lütfen!

Dünya kirletilmisse,
Üstünüze siçramis
Bir sey vardir mutlaka.
Benimki korkusuz ve kuskusuz bir ask,
Basdöndürücü ve anisiz,
Fisildasmalari dalginliklara takili.
Ya sizinki?

Hâlâ anlamadiniz mi?
Demistim:
Ben vazgeçmeler ustasiyim.
Ask'i bana terk etmistiniz zaten,
Üstü... kalabilir sizde...


Tuğrul Asi Balkar


Beceremediğim halde çok istiyorum. Geri sarabilsek hayatı çıkartmak istediğim birkaç kare var aklımda. Keşke dememeliyim biliyorum demekten çoktan vazgeçmiştim oysa başarılı olamamışım demek ki. Tüm yaşadıklarımı toplayıp bir valize deli gibi akan nehre atmayı da düşündüm. Hiç yaşamadım sayabilir miyim o zaman?. Öyle çok şahidim varken OLMAZ.. Beynimin bir tarafı da o çıkartmak istediğin kareler seni sen yapan diyor ama olsun. Fazlaca sıkıntı giymişim bugün üzerime ağır geldi çıkartmak istedim.


Tanıdığım hatta çokça tanımayıp konuşmuş bulunduğum herkese bir sorumluluk duyuyorum. Sıkıntısına ortak olup çözmeliyim yardımcı olmalıyım gibi bir vazife yükleniveriyorum. Kimileri bu duruma ince düşünce kimileri de ENAYİLİK diyor. Ben ne diyebileceğimi henüz bilmiyorum ama ağır geldiği kanısındayım yoruyor beni bu durum.

Bugün sıkıntıyı çıkartıp değiştirecek başka duygular almamışım yanıma dedim ya ağır geldi ama akşama dek bunlarlayım yarına neşeli cıvıltılı bir şeyler giymeliyim yoksa kaldıramaz ruhum bunu…

 
Toplam blog
: 35
: 956
Kayıt tarihi
: 26.04.08
 
 

1976 Edirne doğumluyum. Abant İzzet Baysal Üniversitesinde ön lisans eğitimimi tamaladıktan sonra öz..