Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Vazgeçtim..

Vazgeçtim..
 

Ömer’e “bundan sonra siyaset yazmayı istediğimi” söyledim

Çayının içine attığı sakarini karıştırdı. Üstüne bir sigara yaktı.

“Saçmalama” dedi

“Neden?” dedim

“Senin tarzın değil” dedi

“Benim tarzım değilse kimin tarzı?” dedim

“Senin tarzın değil işte!Sen aynı şekilde devam et, siyasete bulaşma…” dedi

Sanırım Ahmet Hakanın Silivri’ye gelişinden etkilenmiştim.

Hayır hayır, Silivri’ye gelişinden değil, gördüğü ilgiden etkilenmiştim.

Ömer anladı durumu..

Üzerime gelmedi.

İkici çaydan sonra anlatmaya başladı. Uzun uzun konuştu.

Ben dinledim.

Hak verdim.

Vaz geçtim.

***

Orta yaş bunalımı mı benimkisi, Süratten hoşlanmayan doksanı bile zor geçen ben , Honda’ya gittim..Büyükçe bir Motor beğendim.

Deneme sürüşü yapma isteğimi kırmadılar.

Arabamı rehin bıraktım,

Heyecanla motora bindim.

E-5 te bir tur attım..

Hatta kendimce hızlı da gittim..

İçimdeki ses “boş ver oğlum” dedi..

Sesi dinledim..

Hak verdim

Vaz geçtim..

***

Evimde bir gitar var.

İnat ettim “ben bu işi tek başıma öğrenirim” dedim

Haftalarca sağır gitardan anlamlı bir ses çıksın diye, tırnaklarımı yedim..

Çıkartamayınca, gitara küstüm..

“Bu senin harcın değilmiş” dedim.

Kendimi dinledim.

Vaz geçtim.

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..