Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '18

 
Kategori
Kitap
 

Vazgeçtim

Vazgeçtim
 

Aklı ve mantığı ele geçiren, aynı zamanda akla ve mantığa sığmayan bir duygunun içindeyim. Geriye bakarak gitmeye çalışıyorum. Kırık bir umut taşıyorum. Aklım sende kala kala senden gidiyorum. İnsan yarısında terk ettiği filmin sonunu merak eder mi? Ediyorum. Tüm yelkenlerim yırtılmış ama ben hâlâ rüzgârdan medet umuyorum...

İnsan sebepsiz yere terk eder mi sevdiğini?

Evet kitap sever arkadaşlar bu yazılan kısımlar Kahraman Tazeoğlu'nun Vazgeçtim isimli kitabına aittir. Aşk kitaplarını seviyorsanız. Bu kitap tam aradığınız kitaplardan birisidir.

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...