Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '12

 
Kategori
Müzik
 

Ve Allah Sezen Aksu’yu yarattı

Ve Allah Sezen Aksu’yu yarattı
 

Sezen Aksu


Ruhum yıkandı, duygularım kabardı. İnsan olduğuma bir kez daha şükrettim. Çok ağladım. Tüylerim diken diken onun şarkılarına eşlik ettim. Çok şanslıydım onu dinledim. Çok şanslıydım onu izledim...

Sezen Aksu

Aslında başka söze gerek yok…

Sezen Aksu denildiğinde ben, sen, o – biz, siz ve onlar bilirler.

Sade benim arınmam değildir ki söz konusu! Dinleyenler ve izleyenler başka ne derler ne düşünürler ki farklı olan!

Yaşlımız, gencimiz, çocuğumuz, kadınımız, erkeğimiz, delikanlımız onun şarkılarını söylemez miyiz?

Onun konserlerinde ağlarız, onun konserlerinde nefes almaktan çekiniriz bir şey söylerde duymayız diye endişe ederiz.

Onunla şarkı söyleriz.

Onun şarkılarını bir yere yazıp ezberlemeyiz çünkü biliriz. Nasıl biliriz bilmem, nereden aklımızda kalır bilmem.

Sezen okur bir kere tamamdır.

Sezen’in başka sanatçılara verdiklerini dinlerken biliriz, bu duygu fırtınası, bu gönül kapısının aralık kalması, bu akamayıp buz damlası gibi, elmas bir pırıltı gibi oradan bize gelen sözler Sezen Aksu’nundur, müziği de illaki onundur.

O Sezen Aksu’dur.

Bu yazımda içim müsterih kimse abarttığımı söyleyemez.

Bu yazıda içim çok rahat eksik anlatılar içindeyim, becerip toparlayamadıklarım affola heyecanıma verin.

Bu yazıları yazan deli bir Sezen Aksu hayranı,

Bu yazıları yazan biraz önce ekran karşısında kenetlenmiş Sezen Aksu dinlemiş biri,

Yine ekran ve televizyon olduğunu unutup ayağa kalkmış, avuçları patlayana adar alkışlamış biri.

Ben Sezen Aksu’yu dinledikten sonra inanın bir kitap yazacak kadar hayran biriyim…

Kim bilir belki, bir gün onu bende tanırım.

Kim bilir belki bir gün bende onu öyle yakından, öyle can evinden dökülenleri toplamak için onun hemen yakınında olurum.

Kim bilir?

Bildiğim:

Allah’a hamdolsun ki Sezen Aksu var.

Bizlerin anlatamadığını o hepimiz adına anlatıyor, üstelik yıllardır yapıyor bunu.

Gencinin, yaşlısının, hastasının, ustasının gönül kapısını – dudakları arasındaki yolları kısaltıyor sadece bizlere onun altın sözlerini fısıldamak kalıyor.

Hem de ne sözler?

Onun kalbi sadece atmıyor,

  • Sevgi dalgaları salıyor,
  • Müzik salıyor,
  • Güzellikler salıyor,
  • Aşk salıyor,
  • Barış salıyor,
  • Hepimizin sesini o tek başına evrene salıyor…

O Sezen Aksu…

Ve Allah Sezen Aksu’yu yarattı…

 

Nazan Şara Şatana

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....