Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Vız gelir

Vız gelir
 

Saygıdan söz etmiyor,  

sevgiye dil etmiyor,  

kendimize dil uzattırmıyoruz. 

İkiyken bir oluyor,  

beraber gülüp ağlıyor,  

dünyaya beraber bakıyoruz. 

Ben küçük bir fantastik kurguda,  

o gerçekçi bir fanusta 

yine de bulunabilecek en mutlu ortak yolda 

varlığımıza şükrediyoruz. 

Kimlerin uzanan ellerini kırıp,  

uzattığımız elleri son anda geri çekip,  

aldığımız kalp yarasından çok 

dil yarasına ahdediyoruz. 

Hiç kitap okumaz,  

benim sevdiğim filmi izlemezmiş... 

Canıma can katan oyken 

gerisi dostun işiymiş. 

Yok canımı sıkıyormuş,  

yok arayıp sormuyormuş; 

sesi kaç gün kulağımdayken 

mühim değilmiş. 

Beş seneye sığmayan aşkı 

topraklarıma taşırıyor,  

yaşlarla süslüyorken; 

kim ne konuşuyor 

kim ne düşünüyor 

umurumda değildir. 

Yar bana 

ben yara varana kadar 

açılan ağıza cihanım dar gelir. 

E dünya küçük,  

halim derdim büyükmüş 

kime çok gelir. 

Canım canıma doyduktan sonra 

aç gözler tırıs gider vız gelir. 

 
Toplam blog
: 58
: 402
Kayıt tarihi
: 06.04.10
 
 

Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mezunuyum. ..