Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Ya Kadın Aldatırsa……

Ya Kadın Aldatırsa……
 

‘Bi soğukluk var aramızda, eskisi gibi yakın değil, sarılmıyor, öpmüyor,sence başka biri olabilir mi?’

‘Sebepsiz çiçek alıp duruyor, geçen günde yüzük almış, yok yok kesin biri var.’

‘Benimkini yakaladım kör olasıca ,kahpesi mesaj çekmiş ‘seni özledim’ diye.’

‘Gençliğimi yaşayacağım, diye tutturdu adam, başkasıyla sevişiyor kesin.’

Yabancı değil de mi?

Aldatan erkek ve yakalayan kadın senaryoları.

Şimdi bir de ibreyi tersine döndürelim ;

Bir 3. sayfa haberi:

‘Kurşun yağmuru’

Evde karısını aşığı ile yakalayan öfkeli koca önce kadını, sonra adamı , vurdu.

Şuçunu itiraf eden A.Y. ‘pişman değilim, namusumu temizledim’ dedi.

Namussuz kadın kim ?

Çocuklarının annesi.

Düne kadar iffetli iken oldu birden kahpe!

Peki ya adam?

Yıkıntısıyla , öfkesiyle ,nedenini ,niçinini sorgulamadan intikam ateşinin içine düştü..

Erkekliği ile oynandığı için de kadını neden mutsuz ettim diyemedi hele bir başkasına aşık olma fikrini ise asla kabul edemedi.

Bu durumda ne yapacak?

İntikam almayı planlayacak.

Nasıl?

Öldürürerek,

Döverek,

Kadına ne olacak?

Dinlenmeden infaz…

Koca ya da sevgili olmanın yetkisi ile!...

Kadınların neden aldattıkları değil esas takıldığım ,

Beni düşündüren verilen ceza.

İster kadının gönlü kaysın, ister flörtöz davransın,, ister yalnızlıktan bunalsın, ister heyecan arasın…

Sonuçta gururu incinen erkeğin rahatlaması için güç gerekli midir?

Şimdi de bir başka bir örnek verelim.Bizden olmayan bir örnek bu.

Tanıdığım birinin yaşadıkları ,söylemleri..

Adam Hollandalı, kadın İtalyan.Kadın adamı yakın bir arkadaşı ile aldatır.Ve onunla birlikte yaşamak istediği için evini terk eder.Adam günlerce ağlar arkasından.Kendine kızıp durur seyahatli iş yaşamında karısını çok ihmal etti diye.

Başka kadınlarla gönül eğlendirse de hala umutla bekler, geri dönmesini diler.

‘Onu hala seviyorum, gelse özür dilese , beni sevdiğini söylese af edeceğim ‘der bizlere…

Bekler , bekler, ve bu beklemelerin bir sonu olmayacağını anladığı anda kendine yeni bir hayat kurmaya karar verir.

İnanmadınız değil mi?

Emimim adama kızanlar da oldu içinizde, ona gurursuz diyenlerde. …

Adamın kadını anında sepetlemesini düşüneneler, intikam almalı diyenler de olacak.

Hatta bana bile tek bir örnekten yola çıktın yanlışsın diyeceksiniz.

Ama bu örnek tek değil ki!

Bu sadece bakış açısı aslında.

Bizimkinde ceza var, onunkinde sevgi…

Belki de bütün mesele burada,

Olamaz mı?



Itır Arayıcı

Not:Resim Milliyet galeriden alınmıştır.Daredevil filminde Jennifer Garner ve Ben Affleck.Çok da alakasız değil bu sefer.:)

 
Toplam blog
: 50
: 2013
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..