Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayal hırsızı

Hayal hırsızı
 

Benimde hayallerim vardı. Herkesin olduğu gibi!

Onlarca, yüzlerce, binlerce.. Sayıları yoktu. Sayılamayacak kadar çoktu.

Hepsi bana aitti. İstemediğim hiçbir şeye yer yoktu.

Bütün yalanlardan,çirkinliklerden uzak..

Abartısız. Sade ve güzel..

Sahte değil, gerçek.

Büyük bir sevginin üzerine kurulmuş.

En çok beni anlatan ama hep senin yüreğindeki sevgiyle beslenmiş hayaller..

Her biri ayrı güzel. Her biri masum, temiz..

En az senin, benim; bizim kadar yürekli, korkusuz

Kötülüklerle savaşabilecek kadar cesur.. Dayanabilecek kadar güçlü..

İşte.. Benimde hayallerim vardı bak!

Gittiğin gün çirkinleşti hepsi.

Yavaş yavaş azaldı..

Bana ait olmaktan çıkıp sıradanlaştı

Yalan oldu hepsi. Koca bir yalan!

Kirlendi..

Bütün gücünü kaybetti

Senin yüreğindeki sevgiyi bulamayınca yok olup gitti..

Sen gitmekle yetinmedin ki, onlarıda aldın benden

Güzelliklerimi, doğrularımı,gerçeklerimi; HAYALLERİMİ

Hayallerimi çaldın sen.

Öldürdün beni, bitirdin. Yok ettin.

 
Toplam blog
: 6
: 384
Kayıt tarihi
: 10.02.13
 
 

Kocaeli/İzmit ..