Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Yağmur...

Yağmur...
 

Bir yağmur damlası değdi yüzüme
Arkasından bardaktan boşanırcasına yağmaya başladı
Ben yürümeye başladım yağmur ise yağmaya
Yürürken rahatlıyordum içim içimden geçti bi an
Düşündüm eski günleri mutsuzlugumu acılarımı
Sanki unutuyordum onları
Ben yürüyordum yağmur yağıyordu
Bir an gözyaşlarım yağmura karıştı
Ağlıyordum yağmurda yağıyordu
Sanki bulutlar derdimden hüzünlenmiş
Sanki benimle ağlamaya başlamıştı
Ben ağlıyordum bulutlarda ağlıyordu
Dertlerim tasalarım göz yaşlarımla akıyordu
Hüznüm azalıyor derdim tükeniyordu
İçim bir hoş oldu
Yağmur durdu bende durdum
Bulutlar derdini boşaltmıştı artık
Ben de dertlerden kurtulmuştum.
 
Toplam blog
: 16
: 1058
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Odtü maden müh. 1. sınıf öğrencisiyim... Bölümümün aksine edebiyatla ilgiliyim amatör olarak şiirler..