Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Yakınım, yoktur; Allah" tan gayr-ı..

Yakınım, yoktur; Allah" tan gayr-ı..
 

Yakınım, yoktur; Allah" tan gayr-ı..
 
Senin istediğin gibi dünyanın en iyi şiirini yazamam.
Sana dünyalık zenginlikleri  sunamam.
Severim, Allah izin verdikce,severim. 
 
Yakınım, yoktur; Allah" tan gayr-ı..
 
Senden ayrıldıktan sonra sana hiç benzemeyen gerçek kentlere gittim.
Uygarlığın büyük kentlerine. O kentlerde de insanlarla konuştum.
Yabancı ama bildiğim dillerden. Sen benden, ben senden olduğum halde,  yüzyıllar boyu hiç öğrenmemişiz birbirimizin dilini.
Ama her sözcüğümde, senin kokun, senin soluğun, senin yokluğun, senin aşkın ve senin ölümlerinle, doğumunların var.
 
Yakınım, yoktur; Allah" tan gayr-ı..
 
Bağışla beni,
gözlerimi bu gün ışığı söndü.
yüzümün eskidi, gülüşüm gitti..
Hatıra istemiyorum.  Kendime ait hiçbir şey istemiyorum.. Hiçbir şey.
Tek istegim ruhumun huzuru..
 
Yakınım, yoktur; Allah" tan gayr-ı..
 
Nasıl nerde huzuru tutaçaktı? 
Sabah akşamda kalıp, akşam sabahla karışıp, kör kuyulardan su çıkar diye beklerken, "Önüne çıkan her söküğü belki kendi sebep olmuştur diye özenle dikmişti. Yoluna dikilen her çöpü kendi bıraktığını sanarak toplamış, her kırığı kendi sonucu sanmış, dikkatle yapıştırmıştı" Hiç biri kendine ait değildi onlar yaşanması için dayatılmıştı... Yalan ve iftiranın cehennemden çıktığını biliyordu ve savuranların orayla çok iyi tanışık olacağınıda, Hayatın hangi kısmında sıkıştırılmışki...
 
Yakınım, yoktur; Allah" tan gayr-ı..
 
Bazen dokunur insanlar birbirine: Yanındaki ise uzaktan...
 
Yakınım, yoktur; Allah" tan gayr-ı..
 
Birgül Ekim
 
 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..