Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Yakışıyor da

Yakışıyor da
 

Erkek kadının omuz dekolteli kıyafetine * Böyle giyinmeni istemiyorum * Der.

Kadın üzgün bir şekilde * Yakışmamış mı * diye sorar.

Erkek karısının kıyafetinin çok yakıştığını bu güzelliği kendisinden başkasının görmesini istemediğini sadece kendisi için giyinip süslenmesini istediğini anlatır.

Kadın da saf mıdır nedir * Bu sene bunlar moda * gibisinden bir şeyler söyler.

Erkek kendini aşar ve * Böyle giyinmeni istemiyorum çünkü seni seviyorum * Der.

Kadın oturur ve düşünmeye başlar * Ben de onu seviyorum bir kıyafeti sorun etmek anlamsız * Der.

Koca işi abartır kadının arkadaşlarıyla görüşmesini de engeller. Sebep yine aynıdır:

* Çünkü seni seviyorum *

Kadın kıskanılmayı ister ama bu kıskançlığın özünde gerçekten sevgi varsa.

Kıyafete karışan koca evlenirken kadının ne giydiğini görmüyor mu?

Görmekle kalmayıp beğenip evlenmiyor mu?

Sonra ne değişiyor da o kıyafet ona rahatsızlık vermeye başlıyor?

Bunun adı sevgi değil. Bunun adı bencillik. Burada amaç kadını koruyup kollamak değil sadece kendini garantiye almak. Böyle yaparsa etrafta rakip olmayacak ve kadını elinde tutmak için çaba sarfetmesine gerek kalmayacaktır.

* Çünkü seni seviyorum * değil * çünkü artık benim malımsın ben nasıl istersem öyle giyinmek öyle davranmak zorundasın * dır. Hatta abartılı hali * Ben böyleyim işine gelirse * dir.

Kadın o zaman anlar nasıl bir hata yapıp yanlış bir eş seçtiğini.

Bazen de kendini avutur * Çünkü beni seviyor * Diyerek.

Kıskanılmak isteriz özünde sevgi varsa. Sizin erkeklik egolarınızın altında bastırılmak değil sevilmeyi isteriz.

Bana güvenmiyor musun * sorusu üzerine kalıplaşmış cevaplar verip * Sana güveniyorum ama dışarıdakilere güvenmiyorum * diyerek salağa yatıp yada karşınızdakini salak yerine koymayın.

Kıskanılmak aslında ne güzel duygudur. Kıskanılmak istemeyen kadın düşünemiyorum.

Kıskanmak başka şeydir baskı kurmak başka. Baskı kurulacak konularda eş seçerken ne istediğinizi ne istemediğinizi bilerek seçerseniz kadına düzeltilmesi gereken bir yamuk muamelesi yapmanıza gerek kalmaz.

Erkeklerin basit oyunlarından biri de * Sen böyle dikkat çekmek isteyecek kadar çirkin bir kadın mısın * sorusudur.

Bu soruya hiç bir kadının * Evet * diyeceğini zannetmiyorum.

Altıncı his dediğimiz şeyin var olduğuna inanıyorum. Anlatması zor ama gerçekten sevilip sevilmediğimizi hissederiz. Sevgi olmaksızın sevgi adında bastırılmaya çalışıldığımızda da hissederiz.

Biz hanımlarda da var kabahat.

Dekolteyi seviyoruz tamam da bunu hayat felsefesi haline getirmenin anlamı yok. Dekolte giyelim ama nereye kadar. Bunun bir sonu yokki.

Yakışıyor da. Ne desem şimdi bilmem ki?

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..