Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Güncel
 

Yalan haber !...

Yalan haber !...
 

Doğan Haber Ajansı

İstanbul'da yeni doğan bir bebek, bir ambulansın içinde yaşam mücadelesi veriyor. Kalp damarları tıkalı olan bebeğin üç gün içinde ameliyat edilmesi gerekiyor, aksi takdirde hayatını kaybedebilir. Ancak hastaneler, ailenin sosyal güvencesi olmadığı için bebeği kabul etmiyor.

Henüz adı bile konulmayan bebek, dört gün önce özel bir hastanede doğdu.
Doğuştan kalp damarlarında tıkanıklık olan bebeğin yaşaması için, en geç üç gün içinde ameliyat olması gerekiyor. Hastaneleri tek tek dolaşan baba Nevzat Uysal, gittiği her hastaneden olumsuz yanıt aldı: "Hiçbir hastane bizi kabul etmiyor. 'Devletin kapıları açık' demişlerdi; görüyorum ki kapalı. Sigorta ve yeşil kartım yok." Son çare olarak bebeğini SSK'lı bir arkadaşına evlatlık vermek istedi. Bebeği evlatlık almayı kabul eden kişi ise durumu şöyle özetliyor: "Bu çocuğu yaşaması için evlatlık almayı kabul ettim, ancak zaman istiyor. Ama bebeğin acilen ameliyat olması gerekiyor." Bebek şimdi Bakırköy Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nin önünde, bir ambulansın içinde yaşam mücadelesi veriyor.
Baba Uysal ise, bebeği için Sağlık Bakanlığı'ndan yardım bekliyor. Kaynak.Milliyet Gazetesi.

75 Milyonluk Türkiye'de koskoca Sağlık Bakanlığı olan sosyal bir Devletin olduğu yerde, böyle bir haberin ancak yalan olduğu söylenebilinir.

Eğer biri çıkar da hayır bu haber doğrudur diyorsa. O zaman insana şamar atarçasına sorarlar.

Bu devletin Sağlık Bakanlığı var mıdır ?
Bu ülkede hastahane var mıdır ?
Bu ülkede yemin ederek o şerefli mesleği seçmiş insanlarımız nerede diye sorarlar ?
Bu ülkede her şeyi vatandaşın sırtına yükliyerek problemleri Allah rızası için bir yardım dedirten sorumlu politikacılar var mı diye sorarlar ?

Biliyorum bu bir yalan haberdir.
Yoksa bana böyle bir utançla nasıl yaşıyorsun diye sorarlar...
Saygılarla.

 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..