Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '07

 
Kategori
Dostluk
 

Yalnızca seviyorum demek yetmiyor

Yalnızca seviyorum demek yetmiyor
 

Eskiden sevgiliye şimdiki kadar seni seviyorum demezlerdi fakat sevgiliyi gerçekten severlerdi.
Hatta gözünde göz izi var sana kim baktı yârim diyecek kadar da kalpte korurlardı. Yani sevgiliyle birdiler.
Şimdi kendine iyi bak ifadesi öylesine yaygınlaştı ki. Kim kendine iyi bakacak? Elbette sevgili.
Oysa sevgiliden önce seven sevdiğine iyi bakmalı değil miydi?
Bu sözleri duyunca yaşasın aynalar diyesim geliyor.
Bugün sevgililer seni seviyorum ifadesinden mahrum kaldığı için ayrılmıyor bu ifade manasını bulamadığı için ayrılıyorlar.
Her zaman diyoruz ya kelimelerin içini boşaltmışız.
Sevgi ifadesi dilden kalbe kadar gidecek kadar güç bulamıyor.
Yarı yolda takati kesilip kalıyor…

***

Günün birinde bir çiçekle su karsılaşır ve arkadaş olurlar.
İlk önceleri güzel bir arkadaşlık olarak devam eder birliktelikleri, tabii zaman lâzımdır birbirlerini tanımak için.

Gel zaman, git zaman çiçek o kadar mutlu olur ki, mutluluktan içi içine sığmaz artik ve anlar ki, suya âşık olmuştur.

İlk kez âşık olan çiçek, etrafa kokular saçar, "Sırf senin hatırın için ey su" diye...

Öyle zaman gelir ki, artik su da içinde çiçeğe karsı Birşeyler hissetmeye başlamıştır. Zanneder ki, çiçeğe asıktır ama su da ilk defa âşık oluyordur.

Günler ve aylar birbirini kovarlalar ve çiçek acaba "Su beni seviyor mu?" diye düşünmeye baslar.

Çünkü su, pek ilgilenmez çiçekle... Hâlbuki çiçek, alışkın değildir böyle bir sevgiye ve dayanamaz.

Çiçek, suya "Seni seviyorum der. Su, "Ben de seni seviyorum" der. Aradan zaman geçer ve çiçek yine "Seni seviyorum" der. Su, yine "Ben de" der.

Çiçek, sabırlıdır. Bekler, bekler, bekler...

Artik öyle bir duruma gelir ki, çiçek koku saçamaz etrafa ve son kez suya "Seni seviyorum." der.

Su da ona "Söyledim ya ben de seni seviyorum." der ve gün gelir çiçek yataklara düşer. Hastalanmıştır çiçek artik. Rengi solmuş, çehresi sararmıştır çiçeğin. Yataklardadır artik çiçek. Su da basında bekler çiçeğin, yardımcı olmak için sevdiğine...

Bellidir ki artik çiçek ölecektir ve son kez zorlukla başını döndürerek çiçek, suya der ki; "Seni ben, gerçekten seviyorum." Çok hüzünlenir su bu durum karşısında ve son çare olarak bir doktor çağırır nedir sorun
diye... Doktor gelir ve muayene eder çiçeği. Sonra söyle der doktor:

"Hastanın durumu ümitsiz artik elimizden bir şey gelmez."

Su, merak eder, sevgilisinin ölümüne sebep olan hastalık nedir diye ve sorar doktora. Doktor, söyle bir bakar suya ve der ki:

"Çiçeğin bir hastalığı yok dostum... Bu çiçek sadece susuz kalmış, ölümü onun için" der.

Ve anlamıştır artik su, sevgiliye sadece "Seni seviyorum" demek yetmemektedir”

***

Kalpte yeşertilip yaşatılamadığı için anlamını kaybeden bir sevgi dudaklardan çıkan kelimelerle de yaşatılamıyor.
Seviyorum demek yetmiyor sevginin gereğini yerine getirmek gerek.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..