Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Yalova gezisi

Yalova gezisi
 

Alıntı


Acabaları bir yana bırakıp gideceğim dedim ve sanal bir dünyada ki güzellikler birden gerçeğe dönüşüverdi. Bir hafta sonunun güzel anısı, hatıralar hazinemin en güzel köşesine gelip kuruldu.

Çok sevgili dostlar Yalova gezimizin detaylarını çok güzel anlattılar.Onun için ben fazla uzun yazmayacağım. İyi ki geldim ve ne mutluki o güzel dostları tanıma fırsatını yakaladım. Yaşamın o kısa ve güzel anlarını kaçırmadım.Aferin bana.İsimleri tek, tek saymayacağım ama bu buluşmayı sağlayan, organize eden ve gelen bütün dostlara, arkadaşlara gönlümle sonsuz teşekkürler.Neşesiyle, güler yüzleriyle, gönülleriyle sevgi verip, sevgi aldılar.Kalbim ve dualarım sizlerle.İyi ki varsınız.

Bir dost bakışında buluştuk bu akşam.
Hasretin yakışında buluştuk bu akşam.
Dağıttık hüzüleri sohbetimizle,
Zamanın akışında buluştuk bu akşam.

Sıcacık dost eller ellerimizde.
Ne varsa paylaştık kalplerimizde,
Her zerremizdeki o doyumsuz hazla
Hiç konuşmadanda konuştuk bu akşam..

Tanrım bitmesin bu saatler diye sakındık,
Birbirimize kendimizden de yakındık,
Duygular yükselirken semaya,
Aşk dolu bir dünyada buluştuk bu akşam.

Hepinize gönül dolusu sevgi ve saygımla
Cansın Erol

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..