Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Yan sanayi ve montaj

Yan sanayi ve montaj
 

Yaklaşık iki aydır yazmıyordum. Daha doğrusu yazmak gelmiyordu içimden. Peki? Benim yazıp yazmamam çok mu önemliydi? Sanırım büyük bir çoğunluğunuz bunun ne farkında ne de kimsenin umurunda idim. Ama ben başka bir şeyin farkındayım ve bunu sizinle paylaşmak istiyorum.

Sayın MB yazarları yetmedi mi gari! Bu nasıl iştir arkadaşlar? Her sabah, acaba bu gün kimler neler döktürmüş diye girdiğim blog sayfasından aynı hızla çıkıyorum. El insaf yani! Milliyet İnternet sayfasında ne varsa; spordan magazine, bilimden teknolojiye, siyasetten edebiyata kadar konu başlığı ve resimleri ile aynısını ertesi gün blog sayfalarında görmekten gına geldi.
Size gelmedi mi? Eh, bir gün size de gelirse korkmayın çünkü gına geldi mi kapıyı çalmıyor da!

Ne olacak Şimdi? Tv kanalları gibi durmadan tekrar mı yapacağız kuzum!

5000 kişiye varan üye sayısı ve çok farklı görüşlere rağmen nerde ise bir “Sivil Toplum Örgütü” etkisi yaratabilecek bir potansiyele sahip bu sayfanın da suyunu çıkardık gibime geliyor! Üye sayısı binleri bulmuş ama üç beş yazı dışında her şey yan sanayi ürünü ve montaj. Üretim diye bir şey yok.

Tabi ki yazarken bazı kaynaklardan besleneceğiz, alıntılar yapacağız ama çok sıradan şeyleride tekrar tekrar getirip kimsenin gözüne gözüne sokmanında anlamı da yok yani. Doğrusu iki sene öncesinde üretilen emek ve akıl yoğun o yazıları yeniden okumayı ve küstürdüğümüz nice ustaları yeniden aramızda görmeği çok isterdim.

Herşeye rağmen yazan yazana…Kimi nefes almadan blog yazıyor, kimi yorum almak için olmadık konularda ahkâm kesiyor, kimi gündem yaratmak ve gündemde kalmak için belli bir gurubun içinde sıkışıp kalıyor, kimi de “sallabaşı al maaşı” misali suya sabuna dokunmadan Melen Çayı gibi akıp gidiyor hayallerine.

Biliyoruz ki MB ailesinin en belirgin özelliğinden biride, saygı, sevgi ve hoşgörü ortamının Türkiye ortalamasının üzerinde olduğudur. Yine de günümüzde yaşanan kısır çekişme ortamından uzaklaşıp, olaylara salim bir kafayla bakmanın reçetesidir Milliyet blog. Bu güzel paylaşım ortamının hiç bozulmaması dileğindeyim!

 
Toplam blog
: 156
: 5679
Kayıt tarihi
: 05.11.06
 
 

Söz konusu Atatürk ve Laik Cumhuriyet ise; asla tarafsız olamam! Ben; İş ve özel hayatımda Cumhur..