Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Yapay Kızlık

Yapay Kızlık
 

Yapay Kızlık ve Aşk


Bu da oldu… 

Çinliler yapay kızlık zarı torbaları ürettiler. 

Tek kullanımlık... Güveni, sevgiyi, bağlılığı, ve gelecek nesil kaygısını küçük paketler halinde satıyorlar. 

Mutlu olma çabamız, en üçkağıtcı yanımızdan besleniyor. Öyle büyük bir riyakarlığımız var ki, en az 5 li paketler halinde satın almalıyız bu ürünü. 

Yapay sistemlerin ajanları elllerinde geleni yapsınlar. 

Bir hayat tarzı ve bağımlılık haline getirecek bol kazançlı fikirler üzerine kafa yormalılar. 

''Özgürce yaşa... İhtiyacın olduğunda çantanın ön gözündeyim'' diyen, reklam karakteri gibi çaresizliğe ve ahlaksızlığa sırıtmaya devam etsinler. 

Kızamadığım kızlara... 

Bir rakı sofrası mı mundar etti seni
Yoksa, yüksek tonda söylediğin şarkılar mı anlatıyordu
O akşam her şeyden çok beni... 

Çok mu sevmiştin ki...
Hangi fanide buldun o ara beni
Yüzündeki bir tek beni bile sevecek beni 

Âdem’in kayığında başlayan
Kıyılarına kadar ulaşan
Oysa okyanus dalgası telaşı sanmıştım kendimi
Sahiline vuran kız...
Yalan kız...
Yalancı kız... 

Henüz olmamış bir meyve kadar
Özen gösterdim, yüzüne konan tebessüme
Oysa sen; Zeytin dalı kadar narin ve kırılgan mıydın ki
Niye bana güldün kız?
Ne yazık...
Gülmesinler bana
Gülmezler bana demi kız? 

Biz... Bir kum tanesine güvenmişiz
Karetta yuvası kadar çaresiz,
Ne yazık... Soğan zarı kadar hassasmış sevgim
Ah... Bir türlü...
Araya kaynamayı başaramadım sevgilim 

Çok eski bir hüzündür gönlümde
Oyuncaklarımı kaybettiğim o gün
Plastik Kara Şimşek, sarı Mercedes, Üç tel gitar...
O gün... anladım ki
Daha çok sevmeliyim bana ait olacak her şeyi...
Sevdiğim her şey bana ait olmalı...
Bana ait olanı sevmeliyim...
Canı gönülden.. 

Ayıp olur yoksa...
Pembe köşkünde usluca ve mağrur bekleyen peri kızına
Ayıp olur açmamış güle, toprağa düşen cemreye, ilkbahara
Yan yana iliştirdiğim tüm güzel kelimelere, anlamlara
Adına Bahar dediğim, henüz doğmamış çocuğa
Ayıp olur seni benden önce sevenlere
Ve ayıp olmaz mı bana sevgilim
Seni sevsem yeniden... 

Zihni Fakir 

 

 
Toplam blog
: 46
: 555
Kayıt tarihi
: 24.06.10
 
 

1981  doğumluyum. Galatasaray Üniversitesi sosyoloji bölümü mezunuyum. Şuan özel bir kurumda danı..