Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '10

 
Kategori
Güncel
 

Yargısız infaz..

Yargısız infaz..
 

internetten alıntı..


YUMURTALI SALDIRIYI BURHAN KUZU ACABA HAK ETTİ Mİ?

Bbu blog yazımı yazarken öncelikle bilmenizi istediğim konu taraf anlamında değil, olaya insani yönden bakmak adına kaleme aldım..

Sn. Burhan Kuzu'yu ne kadar tanıyorsunuz? Anayasa profesörü.. Akparti İstanbul Milletvekili (Belki de İstanbul Milletvekili olduğunu bile bilmiyoruz..) Deneyimini veya hayatını hiç bilmiyoruz.. Hatta belkide yolda görsek tanımayız.. Pekiyi neyin ahkamını kesiyoruz? Bu konu böyledir.. Neden bilmiyorum ama bence öyle.. Pekiyi altyapı veya bilgi? YOK ama işte oyle..

Bu kadar ucuz mu? Türkiye ise evet ucuz..

Başbakan bu konuda tepkisi sert mi oldu yoksa çok iyi tanıdığı ve bu bilgi donanıma sahip birine yapılan büyük haksızlık olarak içgüdüsel tepkisini dile mi getirdi?

Ben çok az tanıdığım Sn. Burhan bey, siyasete menfaat için değil, devlete hizmet adına girmiş biridir. Menfaat düşüncesi olmayan biridir. Düşüncelerini beğenirsiniz veya beğenmezsiniz fakat her gittiği yerde büyük saygı duyulmuş bir kişidir.

Bu yazıyı yazarkende bana göre haksızlığa uğramıştır. Beni çok üzdüğü içinde bu olayı kaleme aldım.

Sanmayın ki siyasi bir yazıdır. Asla değildir. Vicdanıma hesap veremezdim eğer bu yazıyı yazmasaydım...

Lutfen artık çöple samanı ayıralım.. Eğer özel insanları küstürürsek, onların yerini hiç beğenmediğimiz birileri doldurur..

Saygılarımla.. TOPRAK..

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..