Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

yarım yaşamak..

yarım yaşamak..
 

Birkaç gün önce bir arkadaş ile telefonda konuşurken bana, konuşmalarımdaki vurgularımın sert olduğundan söz etmişti..
O an pek önemsememiştim fakat daha sonra günlerdir kurcalandı kafamda..

Ne olmuştu acaba ki, o kibar, nazik, duygusal, hassas, diksiyonunu ve özellikle vurgularını önemseyen kişi gitmiş de sanki başka biri gelmiş karşısına ve onunla konuşuyordu.?

Kabullenemedim... Karşımdaki kişiye kendim olamama hissini yansıttığım için üzüldüm... Kaybolan kendimi aramalıydım... Çözmeliydim sert vurgularımın nedenlerini..

Ben herzaman hayat'ın anlamı, hayat'ın güzellikleri, ömür boyu birliktelik için seçilen doğru insan ile ilintili olduğunu savunmuşumdur..
O varsa, herşey güzel, herşey anlamlı, herşey dengeli..
O varsa vurgular yumuşaktır..
Vurgular yumuşak... Onunla yumuşuyor kati, kenetlenmiş yüreğiniz..adeta pas tutmuş leğen gibi...
O yoksa, yarım yaşıyosunuz demektir zaten..
Bu benim doğrularımdır..

Peki neden o yok?
Siz hiç on sekiz yaşlarınızdayken, aileniz tarafından zorla akraba evliliği durumunu yaşadınız mı.?..Sadece çıkar amaçlı düşünülen bu evlilik gerçekleşmezse babanız tarafından çeşitli senaryolar yazılıp, duygularınız sömürüldümü.? İstemediğiniz evliliği gerçekleştirmeniz için şiddet uygulandı mı peki size.?

Bütün bu olanlar sonrası aileniz, işleriniz parçalanıp sıfırlandınız mı hiç.?
Ve daha sonra inadına..size yapılan haksızlıklara karşı, tekrar sıfırdan, yeniden yapılanıp, ekonomik savaş verdiniz mi yaşamınıza.?

Onarımı güç olan duygularınızın yıkılmışlığını yaşadınızmı.?

Ha, tabiki yıllar önce yaşanmış olan olaylarda kalmış değilim..ama hayat çok hızlı aktığını o telefon görüşmesi sonrası anladım..

Sert vurgulu konuşmalarımın nedenlerini de çözdüm..daha sağlıklı vurgular için duygusal ilişki yaşamalı insan..sevmeli.. sevilmeli insan..
Sana teşekkür ediyorum arkadaşım.. iyiki vurgularımı vurguladınız bana..

İşte feodal ve ataerkil aile yapısının getirdiği zararların canlı örneği..
Artık ülkemiz daha çağdaş, daha doğruları görebilen, daha karşı durmasını bilen bir toplum haline gelmiştir..

Hepinize sevgiler..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..