Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Yarın doğum günüm

Yarın doğum günüm
 

Ataerkil bir aile'nin çocuğu olarak henüz kendi ayaklarım üzerinde duramayan hatta ayaklarım yere basamayan, ekonomik bağımsızlığımı elde edememiş, vatani görevimi bitirme ertesinde aile'nin ekonomik çıkarları doğrultusunda yaşamımı etkileyen çok önemli bir konuda adeta beni günah keçisi gibi kullanılıp yüreğimde derin yaralar açılan ve her nefes alışımda içimi acıtan yaşam kesitim'in dışında hep güzel günlerim oldu kırkdokuz'uma dek.

Yarın Elli olacağım..

Hep pozitif oldum hayata..

İçimi acıtanlar aile bireylerim de olsa sitemlerimi, öfkelerimi içimde saklayıp başarılarımla dışavurumları tercih ettim..

Onsekiz yıl aralıksız üretici firmalar'ın ürettiği ürünleri perakende mağazacılık yıllarımda insanları giyindirmeye çalıştım.

Son üç yıl süre içinde de üretimini kendim yaptırdığım erkek çocuk gömlek ve takım elbise kreaksiyonlarımla minikleri giyindirmeye çalışıyorum..

Ürünlerim iç piyasa dışında dış piyasaya da ulaşmaktadır.

Üretim kapasitesi pek yüksek olmamakla birlikte çalışmalarımdan çok mutluyum..

Yarım yüzyılda içimi acıtan yaşam kesitimin dışında hayat'ı "ti"ye almayı başardım..kendimle hep barışık oldum, hatta kendimle alay etmesini bile öğrendim..

Hayat'ı, insanlar'ı, doğa'yı, özellikle köpekleri çok sevdim.

Seyahat etmek, sanat ile ilgilenmek direnç tellerim olmuştur..

Devlet Tiyatrolarında oyunculuk deneyimim..

Oyun yönetmenliğim oldu..

Şiir kitabımı yayımlamaya hazırlanıyorum..

Hayat güzeldir..

Yarın doğum günüm..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..