Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '07

 
Kategori
Müzik
 

Yarin uğrunda ölmek var geri dönmek yok!

Yarin uğrunda ölmek var geri dönmek yok!
 

( Haftalardır yazmayı sabırsızlıkla beklediğim yazımı en nihayetinde yazabiliyorum artık! )

Mesleğimin müzik olduğunu bilmeyeniniz kalmadı sanırım. E, doğal olarak da bazı şeyleri henüz çıkmadan dinleyebilme şansına sahip oluyorum. Yani, listelere düşmeden benim gönlüme düşüyorlar. İşte, onlardan birini paylaşacağım sizlerle...

Haftalardır dinlemekten bıkmadığım bir albüm gümbür gümbür geliyor çok yakında. Yıllar boyu dinlemekten bıkmayacağım bir sesten tabii ki. Uzun zamandır ortalarda görünmeyen ama hepinizin gönlünde tahtı olduğundan emin olduğum biri. İlk albümündeki şarkıları hala radyolarda çalan ve dillerde dolaşan biri... Bora Öztoprak.

Yıllardır süren sessizliğini büyük bir gürültüyle bozmaya hazırlanıyor şu günlerde. Yazı başlığıma da isim olan "Ölmek Var Dönmek Yok " adlı bomba şarkının çıkaracağı gürültüden bahsediyorum elbette. Bu yaz eminim ki plajlarda bu şarkıyla zıp zıp zıplayacağız.

Zıp zıp zıplamak terimi aslında bu şarkı için kelimesi kelimesine doğru. Şu anda da sahne aldığı 3.14 müşterileri zaten bu şarkıyı ezbere biliyor ve özel bir dans eşliğinde zıplaya zıplaya söylüyorlar. Klibi de aynı mekanda çekilmiş ve o dansı da görmek mümkün olacak. Değerli tiyatrocularımızın yer aldığı eğlenceli ve sevimli bir klip. Sanıyorum ki önümüzdeki hafta başında müzik kanallarında görmeye başlayabileceğiz.

Biraz da albümdeki diğer şarkılardan bahsetmek istiyorum. Albüme adını veren " Tam Karşındayım" adlı şarkı benim favorim. Sözleri Ömer Teoman' a ve bestesi de Bora Öztoprak' a ait muhteşem bir eser. Zaten albümlerinde her zaman kendi bestelerini kullanan Bora Öztoprak, bu albümde söz ve müzikleri tamamen kendisine ait 8, kardeşten öte dediği müzisyen arkadaşı ve aynı zamanda gitaristi olan sevgili Kaan Öztürk' ten bir adet şarkı kullanmış. " Ölmek Var Dönmek Yok" adlı şarkıyı da beraber yapmışlar. Ayrıca artık klasiklerimiz arasına giren Akdeniz Geceleri ve Seni Seviyorum adlı eserlerin de yeni versiyonlarını bulabilirsiniz.

Bora Öztoprak bu yepyeni albümünü müzik sektöründe yepyeni ancak uzun yıllardır başarılı işlere imza atmış bir şirketten çıkarmaya hazırlanıyor. Yıllardır en sevdiğimiz filmlere ve reklamlara imzasını atan 5. Boyut firması, başarılı prodüksiyonlarla müzik sektöründe de varolmaya karar verdi ve yola Bora Öztoprak ' la çıktı. Ardından gelecek olan sanatçılar hakkında kulağıma çalınan bir iki fısıltı var elbette ama onları daha sonra sizlerle paylaşmayı umuyorum.

Arkadaşlar, biliyorum. Şarkıları internetten indirmek çok kolay ve ücretsiz. Ancak şunu bilmenizi isterim ki, albümdeki şarkılar birbirinden güzel. Diyebilirim ki, Bora Öztoprak ilk albümünde yakaladığı başarıyı yeniden yakalayacak. Onun için de bütün şarkıları dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Hepsini internetten bulamayabilirsiniz. Bu yüzden, önümüzdeki hafta lütfen bir müzik markete gidin ve bu eşsiz albümü alın. Güvenin bana, vazgeçemeyeceksiniz.

Çünkü " müziğin romantik prensi" bir daha gitmemecesine geri dönüyor!

resimkaynak: www.bagdatcaddesi.net


KLİP: http://www.youtube.com/watch?v=F4ijeDmDyvw&eurl

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..