Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Yarışma mı???

Yarışma mı???
 

Okurların bizleri değerlendireceği bir yarışma başlayacakmış pazartesi günü. Okuyunca önce bir duraksadım. Sonra yazıyı tıkladım ve okudum. Hangi çerçevede değerlendirecekleri, falan, filan yazıyordu. Tam okumadan kapadım ve bunu hiç okumamış kabul ettim.

Belli bir üslubu olan yazılarım var. Kızgınlıklarım, öfkelerim, sevmelerim herşeyim var... ve en kötüsü bana sorulmadan bir yarışa sokuluyor yazılarım. Neden?

En kötüsü de ben artık yazarken; şöyle mi yazsam, böyle mi yazsam diye düşünmeye başlayacağım. Bir yarış var ya!!!! Ben bunu istemiyorum.

Burada bir çok insan okuyor. Çok güzel fakat burada yarışmıyoruz ki!!! En azından ben öyle hissetmiyorum. Bir yarışma olur. Seçersin bir yazını gönderirsin, gönüllü olarak... bu ise apayrı birşey.

Yazılarımı istediği gibi kullanmaya, kimsenin hakkı yok bence. Ben yarışmak istemiyorum. Fotoğraf makinası da istemiyorum.

Sadece gönlümden geldiği gibi, uzun uzun yazmak istiyorum... kaygısızca.

Bilmem anlatabildim mi?

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..