Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '11

 
Kategori
Güncel
 

Yarışmaya var mısınız, yok musunuz?

Yarışmaya var mısınız, yok musunuz?
 

UNUTMAYIN SÖZ UÇAR, YAZI KALIR.


YARIŞMAYA VAR MISINIZ YOK MUSUNUZ DİYE BİR KEZ DAHA SORMAK İSTEDİM SİZLERE. HANİ GÖRMEYEN, DUYMAYAN VARSA GÖRSÜN, DUYSUN İSTEDİM. SONRA GÖRENLER, DUYANLAR GÖRMEYENLERE, DUYMAYANLARA SÖYLESİN İSTEDİM. ANKARA'YA DAİR GÜZELLİKLERİ PAYLAŞALIM İSTEDİM. ÇOK ŞEY Mİ İSTEDİM.? DEĞİL ELBET. YAZMAYI SEVEN, ANLATACAK ŞEYİ, SÖYLEYECEK SÖZÜ OLAN HERKESİ YARIŞMAMIZA DAVET EDİYORUZ. UNUTMAYIN SÖZ UÇAR, YAZI KALIR.

Bir yarışmamız var. Duyduk duymadık demeyin. Evet, bir yarışma. Ben bildiriyorum. Köşe yazarlığı yaptığım bir harf edebiyat ve sanat e-dergisinin düzenlemiş olduğu Bir Harf 3. Nesir yarışması.

Ve… Şimdi ben susuyorum çünkü sizlere bu anlamlı yarışmayı düzenleyen bir harf edebiyat ve sanat e-dergisi editörü Sayın Nur Ersen hanımefendinin yarışmaya davet seslenişi ile baş başa bırakıyorum.

İlgilenen dostlara yürekten başarılar diliyorum.

BİRHARF 3. NESİR YARIŞMASI

Belki ilk göz ağrınızdır, nereye gitseniz özlemini çektiğinizdir, vazgeçilmezinizdir Ankara...
Belki sevdalandığınız, aşkı ilk tattığınız yerdir. Aşkınızın ilk şahididir sokakları, taşı, toprağı...
Belki Gönül yaranızdır, ayrılığınızdır, acınızdır. Artık görmeyi bile istemediğiniz bir şehirdir...

Evet sevgili okurlar, yarışmamızın teması:
“ANKARA”

Tarihi geçmişi ile de büyük önem taşıyan, Cumhuriyetimizin başkenti Ankara'ya dair ne varsa dağarcığınızda, paylaşın bizlerle...

Yazacağım çok şey var diyen tüm okurlarımız ve üyelerimiz, kalemlerinizi kuşanın.
Yarışmamız başlıyor.

1- Yarışma konumuz “ANKARA”.
2- Yarışmamıza bu konudaki anı, deneme, mektup ve hikâyelerinizle katılabilirsiniz.
3- Yazılarınız 12 punto olup 2 A4 sayfasını aşmamalıdır.
4- Yarışmamız sitemize üye olan, olmayan, herkese açıktır.
5- Yazılar din, dil, ırk ayırımcılığı yapılmadan, siyasi amaç güdülmeden, manevi hassasiyetlerimizi zedelemeyecek, kişileri rencide etmeyecek şekilde yazılmalıdır.
6- Yazıların baş tarafına bir rumuz eklenmelidir.
7- Yazılarda imlâ kurallarına uyulması önemle rica olunur. Türkçe yazım kurallarına uyulmayarak yazılan yazılar dikkate alınmayacaktır. Bu konuda gerekli bilgileri NASIL YAZALIM köşemizde bulabilirsiniz.
8- Yazarlar, gönderdikleri yazıların birharf tarafından site çalışmaları ile ilgili yerlerde yayınlanmasını kabul etmiş saymalıdırlar.
9- Yarışmada para ödülü yoktur.
10- Sonuçlar ilk üç derece ve 3 mansiyon olarak belirlenecektir. Verilecek hediyeler yarışma sonunda duyurulacaktır.
11- Eserler yazarların kendisine ait olmalıdır. Yazara ait olmadığı anlaşılan yazılar kabul edilmeyecek ödülleri geri çekilecektir.
12- Yazılarınız daha önce yayınlanmış olabilir ancak başka yarışmalardan derece almamış olmalıdır.
13- Yarışmanın başlangıç tarihi 15 Ağustos 2011, yazılarınızın son gönderim tarihi 31 Aralık 2011'dir. Bu tarihten sonra gönderilecek yazılar dikkate alınmayacaktır.
14- Yarışmaya köşe yazarlarımız, site emektarları, jüri üyeleri ve jüri üyelerinin birinci dereceden yakınları katılamayacaktır.
15- Sonuçlar Şubat ayı ortalarında sitemizden açıklanacaktır.
16- Yarışmacılarımızın gerektiğinde kendilerine rahatça ulaşabileceğimiz bir e-mail adresi ve telefon numarası vermesi önemle rica olunur.
17- Her katılımcı tek öykü gönderebilecektir.
18-Katılan yazarlar şartnameyi kabul etmiş sayılır.
19- Yazı gönderme adreslerimiz:

"birharfim@hotmail.com"
"okumaca@gmail.com"

20-Yarışmacılarımıza başarılar dileriz.

Yazılar Tükçe klavye ile yazılmalıdır.

NOT: 2. Nesir Yarışmamızda derece ve mansiyon alan arkadaşlarımızın bu yarışmamıza eser göndermemeleri rica olunur.

JÜRİ ÜYELERİ

İlter YEŞİLAY
Sibel UNUR ÖZDEMİR
Ergün VEREN
Asuman SOYDAN ATASAYAR
Songül DÜNDAR


 

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..