Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaş 58 , yolun neresi eder?

Yaş  58 , yolun neresi eder?
 

Tam tamına 33 gün sonra 58 yaşına basacağım. Hani derler ya yaş 35 yolun yarısı eder diye ,acaba ben nerede duruyorum diye kafa yordum ama durum hiç iç açıcı gelmedi doğrusu. Uzun yaşamayı ister miyim? Onu da istemem ,kararında kavuşsam Rabbime ama o karar da kaç yaş valla onu da hesaplayamadım:))

Biliyorum tabi ki ne zaman ömrümüz biter onu sadece Allah bilir. Konu bu değil zaten...

Konu doğum yaşım ile kalp yaşımın birbirini tutmaması...Hani söylerler ya " ruhum genç " diye pek inamazdım seneler öncesi. Ama doğruymuş meğerse. Aklımdan neler neler geçerken aynaya baktığımda gördüğüm görüntü bana. " geçti borun pazarı sür eşeği Niğde'ye " diye diye kafama bir balyoz vurup aklımı başıma getiriyor.

Geçen gün acaba dedim yüzümü gerdirsem mi ki? Şöyle ruhum ile görüntüm biraz eşleşse...:)))))))

İşin şakası bir tarafa, bu kadar yaş aldığımı ve bu yaşın ciddi bir yaşlanma belirtisi olduğuna yeni yeni inanmaya başladım. Ve beni aldı mı bir telaş?

Eyvahlar olsun sanki hiç yaşamadım gibi geldi birden. Hayal kurabileceğim bir zamanım yokmuş gibi hissettim.

Yapmayı istediğim şeyler hep daha gençlere göre gibi geldi. Bu yaşlarda neler yapılır? Normal olan şeyler ne diye düşünürken...Birden sevgili Selek geldi aklıma, ne kadar güzel ve dolu dolu bir hayatı var. Hem başkalarına faydası dokunuyor hem kendi mutlu. Hiç yaşından da şikayetçi değil.

Ve onu örnek almaya karar verdim...Başladım araştırmaya, İzmit'de hangi etkinliklere katılabilirim diye...Henüz bulamadım ama mutlaka bulacağım. Belli mi olur, belki şehir bile değiştiirebilirim bu yüzden :)))

Kim bilir ?

Bu arada sorumun cevabını bilen varsa vevap rica edeyim:))

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..