Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yaşamak artık çok riskli ve ucuz

Dün ailece evdeydik. Hanım hamur işi yapıyor, kızım ve baldızım da ona yardım ediyorlardı. Ben de oğlumla BJK TV'de Nostaljik bir GS-BJK maçı seyrediyordum. Saat 15.00-15.30 sıraları. Birden peş peşe silah sesleri duyduk. O anda eşim ve kızım "Silah atıyorlar, birbirlerini vuruyorlar, sakın cama yaklaşmayın" diye bağırarak odaya girdiler. Belli ki çok korkmuşlardı. Oğlumla beraber balkona fırladık. Gördüğümüz karşısında şok olduk.

Adamın biri silah elinde "Vuracam hepinizi" diye bağırıyor. İhtiyar sayılabilecek bir kadınla 40-45 yaşlarında bir adam da ellerinde uzun ağaç parçaları o adama saldırmaya çalışıyorlar. Biraz ilerde bir adam yerde yatıyor. Karnından kan akıyordu.

Ben o anda o kadınla adamın karşı tarafın elinde silah varken ve birisini de vurmuşken nasıl olup da halen kavga edebildiklerini düşünüyordum. Doğrusu büyük cesaret.

Neyse vuran kaçtı. Yaralıyı bir arabaya koyup götürdüler. İşin garibi polis ve ambulans olay bittikten sonra geldi.

Teksas gibi silahların atıldığı bir ortamda cadde kalabalık, biz dahil herkes balkonda ve takır takır silahlar atılıyor.

Maç kutlamaları ve asker yolcu etmeleri gibi maganda kurşunlarının rast gelmesi olaylarını biliyorduk. Buna benzer olayları da basından takip ediyorduk ama, tehlikenin ilk önce bu kadar yakınımızda olduğunu gördük dün. Gördük ve çok korktuk.

Bu memleketi bu hale getirenlere beddua ederek içeri girdik.

Sahi kimler memleketimizi bu hale getirdi?

 
Toplam blog
: 243
: 760
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

1957 Kars doğumluyum. Emekliyim. Gazi Üniversitesi İİBF İşletme bölümü ön lisans mezunuyum. Yazı ..