Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '20

 
Kategori
Aile
 

Yaşamak umut etmektir

Yaşamak umut etmektir. Şu an yüreğinizde hangi şarkı çalıyor yoksa yüreğinizin şarkısı sustu mu ben şarkılar susmadıysa umudun olduğuna inanıyorum. Susmadıysa yürekte şarkılar umut diridir. Ben hala umut ediyorum bir akşam geldiğimde beni nazlı yârim karşılayacak hoş geldin sesiyle şarkı başlayacak. Elime ayaklarıma dolaşan çocuklar operası her gün yayında olacak bu gök kubbenin altında hilalim ve helalimle güzel şarkılar söyleyeceğiz kalbimizin ritmi belirleyecek şarkıların hızı ey helalim nazlı hilalin altında hiç susmasın Bizim Aşk şarkılarımız. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..