Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '06

 
Kategori
Müzik
 

Yaşamın neresinde ve nerdeyiz?

Bu gün hep bugünle başlar hayatımız ve hayat içinde ki karamaşık kelimeler ve onlarla oluşturduğumuz cümleler sonra o düşünceler akar ve bize neden sorusunu sordurur durup dururken düşünmeye başlarız neden diye belki iş yerindeyizdir belkide ev her yer olabilir işte o anda aklımızdan keşke bir müzik çalsaydıda dinlesek deriz.

Ancak şimdi söyliyeceğime dikkat hep sadece böyle zamanlarda müziğin aklımıza gelmesinden sadece bir bahane avuntusu olarak görülmesinden bir müzik sever olarak hiç hoşnut değilim neden mi? mesela sadece üzüldüğümüzde yada her hangi bir olay yaşadığımızda gelir aklımıza müzik ama hiç kimse bu hayat programını içinde kendi çalışma saatlerini ayarlarken iki saat pazartesi günü müzik dinliycem diye bişey eklemiyodur aslında buna çok ihtiyacımız var tamam belki bunları düşünecek vaktiniz bile yok ancak sigara içmek için bile kendinize vakit ayırdığınızdan eminim hatta bahaneler bile buluyorsunuzdur kendinize sigara içmek için.

Kendime her gün işe gelirken sorduğum bir soru var neden bu hayatta ve neden burdayım diye sonra aynaya durup bakıyorum ve anlımdaki o çizgiyi hatırlıyorum işte o zaman aklıma benim kaderim bu demekki diyorum ve susup kendimle dalga geçercesine başlıyorum şarkı söylemeye işte budur hayat hiç bir bahane uydurmadan yaşamdan zevk almak sizde deneyin tavsiye ederim tabi eğer bunu yapacak güce ve bahanesiz bir hayata sahipseniz; bahanesiz günler ve şarkılar dilerim......

 
Toplam blog
: 4
: 1200
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

1985 Antalya doğumluyum. Bilgisayar ve bilişim üzerine çalışıyorum. Sanırım çok çılgın ve deli doluy..