Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '09

 
Kategori
Anılar
 

Yaşar Güvenir

Yaşar Güvenir
 

yaşar güvenir


Ayrılık ölümden beter!

http://www.vidoemo.com/yvideo.php?i=b25TMjdQcWuRpVVUxbFU&yaar-gvenir-ayralak-belki-lmden-beter

***

Maçka Otel'in asma kattaki barında, tezgahta oturmuş barmenle muhabbet ediyordum. Arkada bir piyano duruyordu. Maliye müfettişi tipli bir adam geldi. İnce uzun, kara gözlüklü. Saçları briyantinli. Esrarıengiz tipli. Piyanonun kapağını kaldırdı. Tabureye oturdu. Barmen hemen bir bardak viski ile bir kültablası yetiştirdi. Adam sigarasını yaktı, viskiden bir fırt aldı. Siyah bir takım elbise, beyaz kolalı gömlek ve muska bağlanmış siyah bir kravatı vardı.

***

Önce enstrumantel bir şeyler çaldı. Sonra "Sensiz saadet neymiş" i patlatınca dönüp baktım. Barmene sordum, "Kim bu?", "Yaşar Güvenir" dedi. Tanju Okan'a benzer bir sesi vardı.Maçka'da birkaç kez daha rastladım. Hatta bir kız bile tavladım.

***

Bir gün Feriköy'e sapan köşe barında cin-tonik içerken, Elinde bir fileyle geçerken gördüm. Yine ince uzun, kara gözlüklüydü. Ama sırtında bir hırka vardı. Hafif te kamburu çıkmıştı. Kalkıp bir selam vermek istedim, üşendim. Nereden bileyim, Yaşar abiyi son görüşümmüş. Birkaç ay sonra gazetede ölüm haberini okudum. İçim burkuldu.

***

Verdiğim linkten diğer şarkılarına da ulaşabilirsiniz. İstanbul efendisi bir adamdır..

***

M.Celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..