Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşım 35 oldu yol yarılandı mı bilmem ama yaşlanıyoruz.

Yaşım 35 oldu yol yarılandı mı bilmem ama yaşlanıyoruz.
 

oğullarım


Yaşlanıyorum.Yaşım oldu otuzbeş dün doğum günüm dü.

Şu kısa denilen ömrümüzde 35 yılı geçirdim ben 35*365=Bilmem kaç gün ama çokta denilecek kadar değildir herhalde.Bir ömür diyoruz ama bir yıl bile sadece 365 günden oluşmakta.Ne kadarda çok gibi görünsede ben çok olduğunu düşünmüyorum.Otuzbeş yıl oldu ömrümden daha ne kadar yaşayacağımı bilemem.

Bildiğim bir şey var ki o da bu dünyaya iki evlat verdim pırlanta gibi.Çok ta seviyorum oğullarımı.Ömür geçiyor ve bizler anı yakalamak ta yani yaşamakta zorlanıyoruz.Yaşamak herhalde mutlu olmak değildir.Yaşamak nefes almak ta değildir.İstediklerimi yapamıyorum ben.Bu noktada hayattan beklediğimi hala almadım alamadım.Belkide hayattan beklediğimizi alamayız herhalde.Her istediğimiz olacak diye birşeyde yok zaten.

Çok bilmek iyi değil çok bilince çok istiyorsun.Olmayıncada mutsuz oluyorsun.

Çok sevmemek lazımmış hayatta.Çok sevince de karşılık bulamıyorsun ve mutsuz oluyorsun.Yaşam böyle zor ve yorucu işte.Ey hayat ben sadece verdiklerimin 3tebirini alayım yeter birebirde istemiyorum gerçekten.Ne olur hayat biraz mutlu et beni yolu yarıladık bak.Artık vermiyeyim birazda alayım ne olur.Güçlü olmak istemiyorum artık.Güçlü değilim ben ey hayat bende herkes gibiyim bak ağlıyorum, seviyorum, coşuyorum üzülüyorum, duygulanıyorum bak bende insanım herkes gibi.Bana farklı davranma yeter artık çok güçlü değilim ben unut beni herkes gibi gör.Aşktan ver, sevgiden ver, paylaşımdan ver, koşturma beni yeter artık yoruldum bak.Gcüm de kalmadı bak.

Bir yerde okumuştum'' Allah tan fazla fazla isteyin o size ne kadar vereceğini bilir'' diyordu.Melankolik olmak istemiyorum artık.Sağlıklı olmak huzurlu olmak ve mutlu olmak tek arzum.Değer görmek sevmek sevilmek.Yoruldum artık.Çok zormuşsun ey hayat...

 
Toplam blog
: 16
: 400
Kayıt tarihi
: 05.05.09
 
 

Öğretmenim, Mersin'in varoşlarında öğretmenlik yapıyorum...İlgi alanlarım kitap okumak türküler, res..