Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşlıların sabun fabrikasına gönderilmesinden bahsedilir; bu bir espri mi yoksa gerçek yanı var mı?

Yaşlıların sabun fabrikasına gönderilmesinden bahsedilir; bu bir espri mi yoksa gerçek yanı var mı?
 

Nereden çıkmış bilmiyorum ama bir aralar böyle söyleniyordu. Hatırladığıma göre sanki Demirperde ülkeleriyle de(eski) bağlantı kuruluyordu. Şimdi pek söylenmiyor. Şakayla karışık ben o zamanlar biraz inanır gibi çocukça saflıkla şaşırarak bu sık yapılan espriyi ciddiye alırdım.

İnsanoğlu bu, yani her şey olur, hani incelemiş araştırmış toprakta boş boş çürüyeceğine işe yarasın demiş olabilir. Sabun neden yapılır, insan kemiğinden sabun yapılır mı bilmiyorum ama espri bayağı yaygındı o zamanlar. Yaşlanınca hadi sabun fabrikasına diyorlardı.

Yoksa yaşlıların içine düştükleri yaşlılık psikolojisinin sonucu oluşan depresyon durumu mu? Yani artık benden bir şey olmaz, en iyisi sabun fabrikasına versinler gibi.

Yaşlılar varsın böyle düşünsünler bana ne ama yaşlandıkları zaman insanların sabun fabrikasına verilmesi gibi bir durum olmasın. Henüz yaşlı değiliz ama biz de geliyoruz. Gerçi ben öldükten sonra ne yaparlarsa yapsınlar ama yine de şaka/takılmaya da yaşlıların kuruntusu da olsa sabun fabrikası söylemi insanı rahatsız ediyor.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..