Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '07

 
Kategori
Haftasonu
 

Yazarsan yaz.

Yazarsan yaz.
 

Her geçen yıl daha kalabalık oluyor Mürefte!

Korkulukları şampiyon olan takımın renklerine boyanan ( Bu yıl sarı, lacivert) iskelede yeşil deniz kurtlarıyla kovamı doldurmaya çalışırken tanıştım Alaattin Ağabeyle….

İsmet Amcayı ansızın kaybettikten sonra pek balık arkadaşı edinmemeye çalışıyorum.

Lodos var.

Dalgalar beni donuma kadar ıslattı ama kimin umurunda!

Alaattin Ağabeyde yem, benim de iki kürek kırarak çıkarttığım kurtları kimseyle paylaşmaya niyetim yok!

- Selamünaleyküm, rast gele!

- Aleykümselam Baba.

- Ne yem var sende? ( Bu filmin sonunun biliyorum peşrev çekip, kesin kurt isteyecek )

- Kurt var üç beş tane!

- Bende de yem yok bugün……… Nerelisin sen?

Son dönemde cevap vermekte zorlandığım bir soru..Genel cevap veriyorum.

- Trakyalıyım.

- Yavv tamam hepimiz Trakyalıyız da! Neresinden

- Evim Çorluda İş yerim Silivri de.

- Şuayip’i tanır mısın?

- Tanımam mı! Çay bahçesi var..

- Süper kaleciydi o….. Ben de iyi kaleciydim.

“Hanginiz daha iyi kaleciydiniz?” diye soracağım, cesaret edemiyorum ( Yeterli samimiyet yok)

- Ben Çatalca spor’un kalecisiydim, Şuayip Silivri spor’un kalecisiydi.İyi Kaleciydi haaaa!........Bir keresinde sene 70- 71 Çatalca’da Silivri sporla oynuyoruz Kalede Şuayip var. Bunun kolu kırıldı. Çıkmaz kaleden. Hepimiz kendimizi paralıyoruz “çık” diye, adam “ Nuh” diyor peygamber demiyor. Limon sandığından iki tahtayı sardılar koluna, öyle bitirdi maçı!

- Sonuç ne oldu?

- Çatalca ile Silivri’nin yaptığı maçların tek sonucu olurdu. Maç Çatalca’daysa sonuç ne olursa olsun biz döverdik. Maç Silivri’deyse sonuç ne olursa olsun onlar bizi döverdi……… Ne günlerdi be kardeşim! Birde Çevik vardı Adı gibi! Adamı seyret seyret doyamazsın……….Selam söyle ikisine de….Çatalca sporun kalecisi Alaattin de

- Söylerim baba

- Yavv şu senin kurtlardan versene iki üç tane bana…….( İşte bildim)

- ……………………………

Vermedim tabii.

Hiçbir şey söylemeden yanımdan gitti

Arkasından seslendim

“ Ben gazeteye yazıyorum, yazayım mı bunları?”

……………………………………. Yazarsan yaz!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..