Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
Güncel
 

Yazık vatan evlatlarına

"Harekatın başlangıç ve bitiş zamanı tamamen askeri gerekçe ve ihtiyaçlara göre tarafımızdan belirlenmiştir. Türk Silahlı Kuvvetleri'nin bu kararına içeriden ya da dışarıdan herhangi bir etki söz konusu değildir. Kaldı ki bu konuda bazı haberlerin çıktığı gün, harekata katılan birliklerin bir kısmı başlangıçtaki planlama gereği sınırlarımız içine çekilmiş durumdaydı."

Yazmayayım dedim ama dayanamadım yine yazıyorum. Çekilin çekilin ama üç gün sonra beş gün sonra çekilin. Hiç olmazsa Türk halkının kafasındaki soru işaretlerini bu şekilde biraz silerdiniz. Dün herifler çekilin dedi. Bugün Irak'tan bir çapulcu çekildiğimizi bildirdi. Ayıp çok ayıp. Hiç olmazsa onların ağzından duymasaydık.

Yanlış anlamayın yazık dediğim için. Aptal durumuna düşmüş, benimle alay edilmiş gibi hissettim bir anda. Neden zamanlamalar hep birtakım açıklamar sonrasına denk düşer anlam veremedim.

Gerçi büyüklerimiz daha iyisini bilirler. Ben daha fazla konuşmayayım, karar verilmiş zaten kırmızı kartı gösterdi hakem, oyun dışıyız bu saatten itibaren...

Sevgiyle...

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..