Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yazıyorum bahçesi 2

Yazıyorum bahçesi 2
 

Çöplük
Kendi çöplüğümü, beni ben yapan tüm gereçlerimin delili olarak gösteremez miyim? Tükendiğim bir anımda, kendi çöplüğüme dönüş yapabilirim ve o an gelirse, çöplüğümün içine üşenmeden derinlemesine bakabilirim. Belki de önemli bir değerimi, zamanında fark edemediğim ya da önemsemediğim bir nedenle çöpüme atmış olabilirim.

Evren
Kayan yıldızlar aceleci yıldızlardır; hızlıdırlar ve aniden parlarlar; o anda dilekleriniz gerçekleşebilir. Durağan yıldızlar ise sürekli oradadırlar; az parlaktırlar ve bir ömür sizinle olurlar. Bulutsuz gökyüzünde kendi yıldızınızı mutlaka seçmelisiniz.

Gün
Patates çuvalı, tembel kedi ve osuruk böcekleri : Bunlar güzel benzetmeler ve bazen "offf" dedirten saatler. Beni fark ettiniz mi?

Hatırlamak
Doğada kaç çeşit çiçek var demiştin?

Ruh krizi
Ruhumu beyaz renk ile nitelemek isterim ama bunun pek de mümkün olmadığını biliyorum. Aynı şekilde siyah olarak da niteleyemem bunu da kesin olarak biliyorum. Sanırım, ruh rengim biraz açık gridir. Aslında bunu beni tanımlayanlara bir kez olsun sormak isterim. İki renk arasında bir yerlerde yaşıyoruz ve galiba benim tüm çabam, ruh rengimi bir şekilde en açık renge ulaştırabilmektir.

Kalp krizi
Yaşlanmakla çoğalan kanıksama duygusunu, zamanla insanın kılcal damarlarını tıkayan yağ tabakasına benzetiyorum.

Düğüm
Hemen bir sözcük bul ve bulduğun o sözcük, tüm düğümlerin kaynağı olan o ilk düğümü kolayca çözebilsin ve ardından tüm gözü körler aniden görüversin.

St. Petersburg
Gittiğinde Raskolnikov'a benden selam söyle!

Okula başlamak
Çocukken büyük olmayı istemek, büyükken çocuk kalmaya çalışmak; çocukken yapmak istediklerimizi yapmayı, büyükken yapamadıklarımızı telafi etmeyi arzulamaktır belki.

Üç dilekten birisi
Çocukken, yetişkinin deneyimine ve bilgeliğine; yetişkinken, çocuğun heyecanına ve sorgulama gücüne sahip olabilmeyi istemek üç dilekten birisi olabilir.

Bıldırcın
1991 yılında, Siirt Pervari'nin Doğancı köyü yakınlarında askerlik yapmaya gittiğim o askeri karakolda, oraya vardığımın ilk günümde, komutanların bıldırcın avına çıktığını öğrendim. O akşam yemeğinde ben de bir parça bıldırcın eti yemiştim.

Terk ediliş
Yaşam: Sevgisini, içimde deli dolu hissedeceğim heyecanlı ve sürprizlerle dolu en büyük aşkımdır. Bazen onunla kavgalıyız. Bazen yüzüme gülümser ve ne yazık ki o, beni bir gün terk edecek. Ama terk edilme olasılığını ve korkusunu sürekli içimde hissettiğim bir aşkın tadına tam varamam.

Yaşam ve ip
Yaşam, ip üstünde zıplamak gibidir, ince bir ip ve düz bir hatta gerilmemiş; kıvrımlı, virajlı ve düşey kurplu!

Gün içinde olanlar
Bazen üzülüyorum elbet; bazen de gülüyorum. Demek ki, bazen üzülebiliyorum bazen de gülebiliyorum. Sanırım hepimiz böyle davranışlarda bulunabiliyoruz. Bu tür sürprizlere karşı daha dikkatli(!) olmalıyız.

Sıkı ve diri vücutlar
Estetik ameliyatlara gerek kalmadan, spor yaparak ve beraberinde, dengeli ve yeterli beslenerek gayet güzel, sıkı ve diri -bu tanım bana ne kadar komik geliyor- vücutlu olunabilir.

Elektrik
Elektrik kesintisi olmayan bir Türkiye, gelişmiş bir Türkiye demektir.

Umutsuz anlar
Umutsuz olduğum anlarda kızıma bakarım.

İç sesim
Ben : Bir şey mi dedin?.. İç sesim: Geliyorum... Ben: Sonra gel, şimdi işim var... İç sesim: Ama!..

Asla vazgeçilemezler
1. Yaşam
2. Dostluk
3. Umut
4. Aşk
5. Güzel bir yazı

-
Görsel: Characters, 1962, Joan Miro
Not: Bu yazı belki sürebilir, belki de sürmeyebilir. Bunlar yaşamın içinde var olan ve her an karşılaşacağımız olağan seçeneklerdir.

 
Toplam blog
: 136
: 1494
Kayıt tarihi
: 16.02.07
 
 

Yaşam ışığını 1968 yılında Bafra’da gördü. İnşaat Mühendisi ve aynı sektörde yazılım geliştiren bir ..