Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '20

 
Kategori
Şiir
 

Yazlık Özlemi

Hayatım boyunca imrendim durdum

Ağaçlar arasında şöyle bir villa..

Üç dört odalı, küçük bir teras,

Bir yanda mavi deniz, bir yanda kiraz,

Baharda gelirdim, tadardım biraz..

Terasta oturur, okur yazardım,

Odanın birini kitap dizerdim,

Camın dibinde yazı masası,

Gökte, geceleri yıldız atlası..

Samanyolu’nda gözüm, çay yudum yudum,

Gözümde canlanır tamamı yurdun..

Bahçede, üzüm asmalı küçük bir çardak,

Yanında dört kişilik büyük salıncak..

Ne yazık ki,  bunlar düşten ibaret,

İdare ette, uzaktan seyret..

                                      20.9.2020, Özdere, Çamlık

 

Görüntünün olası içeriği: gökyüzü, ev, okyanus, ağaç, bitki, açık hava ve doğa

 

 

 

 
Toplam blog
: 343
: 446
Kayıt tarihi
: 19.02.11
 
 

Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi mezunuyum. Teknoloji Yönetimi dalında mast..