Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi mezunuyum. Teknoloji Yönetimi dalında master yaptım. Basılmış 8 adet kitabı ( Hamidiye Geliyor-1990 ,Ganimid Savaşçıları-2002, Yavuz Sultan Selim-2008, Kore Dağlarında Aslanım yatar- 2010, Yıldırım Beyazıd ve Timur Çığ ve Ateşin Savaşı- 2013  Piri Reis Ölümsüz Ceylan- ..

Devamı
 
 
 

Yazdığım Kategoriler

 
 
Tüm Önerilerim »
9 Temmuz Sabahı Uyanacağımız Türkiye... (Seçimler-Kesin Sonuç)

Bütün itimalleri yazmışsınız..Bence hangisi olursa olsun gelecek rejim bunalımına gebe..parlamenter sistemde telafı imkanı vardı.burada ise başkan ile meclis çoğunluğu uyumlu olmazsa seyreyle sen gümbürtüyü!Bu arada azan ekonomik bunalım, kaybolan seneler kimin umurunda..Zaten geçinemeyen vatandaşı zır (zor demedim)günler bekliyor..

05 Mayıs 2018 20:50
Mavi Aşk

Bu öykü bilim kurgu galiba? Ben de bilim kurgu yazdım ama genetik ve nanoteknoloji konularına hiç girmedim.Öykünüz bu anlamda renk verdi.Devamını ve benzerlerini bekleriz.

06 Mart 2018 21:01
Rize'nin kurtuluş günü için ( 2 Mart

2 Marta az bir zaman kaldı..Rize'nin kurtuluşunun 100.Yıldönümü..Yani çok anlamlı bir gün..Acaba Valilik ve belediye bu önemli yıl dönümü için bir hazırlık yaptı mı? Hiç sanmıyorum.Valiliğe göndermiş olduğum bir öneriye cevap bile vermedilar."Yazar geçinen biri işte" diye bir kenara atmışlardır. Siyasi bir kimliğimiz falan yok, falanca kişi dayımız da değil.Neden kaale alsınlar ki? Öykümü şimdiye kadar Rize nüfusunun yüzde 1,5'ğu okumuş ne gam..Kültür - mültürle mi uğaraşacağız bu karda kışta? Böyle bir hesap yani..

25 Şubat 2018 16:30
 
Toplam blog
: 256
Toplam yorum
: 147
Toplam mesaj
: 8
Ort. okunma sayısı
: 438
Kayıt tarihi
: 19.02.11
 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster