Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Yazsaydım seni sana

Yazsaydım seni sana
 

SENİ YAZAMADIM...


Seni sevmenin kitabını, yazabilirdim
Gönlümdeki sözcükleri, dökebilsem kağıda
İki ırmak gibi içime akan gözlerini,
Ilık bir meltem gibi, yüzüme vuran dalgalı saçlarını,
Her okşayışımı içimi eriten ılık nefesini,
Anlatabilsem, dökebilsem, kağıtlara
İsyan etmese kalem...
Yokluk göstermese mürekkep
İçimdeki yansımasını, kıskanmasa
Anlatabilse sözcükler...
Oysa ben kalbimle, sözcükler arasında
Anlatamadan derdimi...
Seni ne kadar sevdiğimi, bir bilsen
Ya acırsın halime ya da gülersin
Belkide deli dersin seni sevdiğim için
Yüreğim senle doldu, sevemedim bir kimseyi
Anlatamadım yokluğunun ne kadar acı olduğunu
Bir bilseydin içimdeki ateşin beni kavurduğunu
Belkide sende severdin, hiç çekinmeden
Ilık bir rüzgar gibiydin, hep kalbimde esiyordun
Tutunmuştun bir köşeye, sensizliğe dalıyordum
Yazsaydım seni sana...
Ne kadar dayanabilirdim,
Kaç adım atabilirdim, kaç nefesimi alırdım
Belkide boğulurdum,
Yetmezdi seni sana anlatmaya, bu ömür
Sende bulduğum bir nefesimdin sen benim...
Yazamadım sen yoktun....



hacer teke
 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..