Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '09

 
Kategori
Müzik
 

Yeni bir Tarkan'a ne gerek vardı?

Yeni bir Tarkan'a ne gerek vardı?
 

Tarkan bitmiş okeye dönerken ikinci bir kopyasına ne gerek vardı? Emir diye birini klonlamışlar. Tarkan’ın da sesi çok güzel, paha biçilmez derecede yakışıklı derkene kendisi kadar yakışıklı birini ortaya çıkarması da bana garip geldi. Bakışlar, hareketler tam bir Tarkan. Böyle başarılı bir taklit daha önce görmemiştim.

İyi de ne gereği vardı? Bugüne kadar her yeni çıkan popçuya Tarkan’a benziyor yakıştırması yapılmıştı ama aslında hiç birisi de kötü taklit olmaktan öteye gidememişti. E bu Emir denen Tarkan yavrusu iyi taklit oldu da ne oldu sanki? Tarkan’ın ölümü 2-3 sene öncesine dayanır belki de daha öncesine. Cesete hayat verme çabası da nerden çıktı? Anlamsız bir hareket diyorum, Tarkan’a küllerinden yeniden doğması için bazı önerilerimi sıralıyorum.

1. Bir koreograf tutup yüzyıllık dans figürlerinden tamamen kendini arındırması
2. Muck muck muahhh şapır şupur dudak hareketleri ve sesleri artık seksi değil vazgeç
3. İngilizce öğrencem dedin Amerika’lara gittin geldin hala tarzanca bir İngilizce telaffuzu ile dünya starı falan olamayacağını anladın. Bounce mıdır nedir bir parça yaptın, parçadan kimsenin haberi olmadı
4. Doğru dürüst ses getirecek besteci bulmanın zamanı geldi. Bak biraz Hande Yener’i örnek al, kadın kendini nasıl devamlı yeniliyor. Sana da bir Kemal Doğulu lazım. İkinci olarak da Nil’i örnek almanı tavsiye ederim.
5. Gündemden kendini silmemek için ses getiren sosyal sorumluluk projeleri veya alternatif organizasyonlarda yer al.

Ne derlerse desinler, altyapı olmayınca olmuyor işte, star olmak doğuştandır ama altyapı, zeka, yaratıcılık her şey bir arada olmalı. Sadece zeki ve güzel bir insan star olamaz, star ışığı başka bir şeydir. Peki bana göre Tarkan bir star mıdır? Belki bir zamanlar, o da toplum ona o sıfatı atfetti diye, ben ona hiçbir zaman star gözüyle bakmadım. Bana göre Türkiye bir tek Ajda bir stardır.

Tanrım kimseyi Tarkan gibi düşürmesin.

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..