Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

17 Mart '07

 
Kategori
Dostluk
 

Yeni komşum ve oğlu

Yeni komşum ve oğlu
 

Kaza Yeri


Gecen haftaydi. Oturdugumuz yerden bizi firlatacak kadar buyuk bir patlama sesi: "Bammm!" Pencereye kostuk. Bir araba, yolun tam ortasinda ki cam agacina bindirmis. Elime surahiyi alip, kosturdum. "Adam-kadin korkmustur. Su vereyim..." dusuncesiyle. Hic aklimiza 'olum' gelmemisti. Gittik. Direksiyonda ki 'yeni' komsumuz can cekisiyor. Beklemis, beklemis bunca yil. Mubasir'in oglu'nun kapisinin onunde can veriyor...

Evvelsi gun. Baktim birileri kaza yerine cicek birakiyor. Yurudum yanlarina. Soyledim:

- "Arkadasinizla son dakikalarinda beraberdim... Cok aci cekmedi..."

Gencden bir adam aglamakli:

- "Babamdi" dedi...

Evimizi gosterdim.

- "Artik babanla komsuyuz..." dedim. "Herzaman kapimiz acik.."

Bugun zil caldi. Actim. Genc adam. Elinde bir cicek:

- "Ziyaretinize geldim..."

Yolcu ederken boynuma sarildi:

- "Yine ziyaretinize gelebilir miyim?"

...

Ne zaman arzu edersen Sevgili Matt. Ne zaman istersen. Biz artik babanla komsuyuz...

***

Foto: Kizim, bizim balkondan kaza yerini cekmis. Ben kalabaligin arasinda bir yerlerdeyim...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..