Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '17

 
Kategori
Meslekler
 

Yeni yetme Mühendis

Yeni yetme Mühendis
 

İşin komik olan tarafı da şu ki Metalurji Mühendisi olmak isterken kendini Gıda Mühendisliği'nin içinde bulmak... Erkek çocuğu gibiyi aynı ; korku sıfır, absürt şeylere meraklı ben kendimi yine bir belaya atmışım haberim yok. 'Ben Mühendis Olucam' diye dolanır dururdum ortalıkta. Kız milleti tıp ister, hemşirelik ister, öğretmenlik ister ben mühendis olacakmışım. Bak bak akıllı bıdık...Ne yapacaktı isem mühendislik okuyarak bilmem başladım cengaverli yolun en güzeline. En güzeli diyorum da biz kızlar için en uygun mühendislik dalı bu. Ne kadar değerimiz bilinmiyor , 4 senenin sonucunda deneyimli eleman aranıyor denilip de hiçbir deneme, tecrübe imkanı verilmeyen bir camia olsa da temel prensibimizin insan sağlığı olduğuna dikkat çekmek istiyorum. Karnınız doyuyor da ne ile doyduğundan habersiz iken siz, biz bu işin kimyasını yazıyoruz.

Bu arada kendime yeni yetme diyorum, daha mesleğe başlayamadım. 4 ay kaldı mühendis oluyorum. Ama şunu söylemeliyim ki şu yeni başlangıçlara meraklı olanınız varsa ki keza ben öyleyim yazı da yazıyorum. Sevin canım okumayı sevin, yazmayı sevin, çok konuşmayı sevin, susturmayın arkadaş cümleleri sonra içinizde patlar, dumur olursunuz. Her şey ders çalışmak , başarılı olmak değil yeteneklerinizi de keşfetmektir. Önce gelişmeyi öğrenin. Olmak istediğiniz yere varmaya çalışın ki gelişim böyle bir şey. Bağırın, şarkı söyleyin, dans edin kendinizi ne harika hissettiriyorsa onu yapın, oraya doğru yol alın. Baktınız gitmiyor basın tekmeyi o gitsin.

 
Toplam blog
: 4
: 96
Kayıt tarihi
: 24.12.16
 
 

..