Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '17

 
Kategori
Yolculuk
 

Yolperest

Yolperest
 

İyi Seyahatler


Bir insan her hafta ne kadar kilometre yapabilir? Tabi ki ben gibi yolperestler ya yolseverler ya da aşık olan hanımefendiler, beyefendiler. Yolculukların en güzel yanı ne derseniz bir çok şehirden geçiyorsunuz, yanınıza insanlar oturuyor iki küçük sohbet yapıp muhabbetin belini kırıyorsunuz. Çok eğlenceli oluyor doğrusu hatta yanınıza bir de yaşlılar oturdu mu durum daha da bir güzelleşiyor. Canınız sıkılmıyor 9 saat boyunca. Anlatıyorlar işte benim evladım şurda, benim evladım burada ben de onun yanına gidiyorum diyip anıları anlatmaya. Bir sürü tanımadığınız insanın sorunlarını dinliyorsunuz. Sorunlarınızı anlatıyorsun. Resmen yolculuk terapisi. Uçakla uçtuğunuzda süre daha kısıtlı belki ama hele o uçağa ilk kez biniyorsanız heyecan dorukta, kalp küt küt atmakta yanınızdakinden kuvvet buluyorsunuz. O var yanınızda uçuş sohbeti yapıp rahatlıyorsunuz.

Eğer bir terapi yöntemi arıyorsanız yolculuk yapın. Baharı farklı şehirlerde karşılayın, yazı farklı, kışı farklı, sonbaharı farklı. Anınız olsun fotoğraflar çekin ve o anı kaydedin geçmişinize. Geçiyor değil mi günler kalkın nefes alın hatta çok sıkıldı iseniz bir bilet alın bir yerlere gidin gelin ne var yani kafenin birinde kahve içiceğinize bilet alın, sigara içeceğinize bilet alın. Terapinizi ücretsiz hala getirin. Bugün kendinize güzel bakın, kendinizi dinleyin yarına mutsuz uyanmak istemiyorsanız önce bugününüze bakın ben kimim, nerede olmak istiyorum, ne olmak istiyorum, ne yapmak istiyorum. Hayal kurun üstadım, bir astral seyahata çıkın arkadaş çok mu zor. Bilincinde olun ya da olmayın siz sizsiniz kendinize değer verin ki insanlara da değer verin. Mutlu Perşembeler.

 
Toplam blog
: 4
: 96
Kayıt tarihi
: 24.12.16
 
 

..