Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '12

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni yılı kutlamak masum bir eğlence mi, günah mı yoksa?

Yeni yılı kutlamak masum bir eğlence mi, günah mı yoksa?
 

resim alıntıdır..


Yıllar önce çocuk beynimde yeni yeni şekillenmeye başlıyordu yeni yıl. Neydi bir günah mıydı, yoksa masum bir eğlence mİ?

Çocukluğumun yılbaşı gecelerinde babam mutlaka bir yaş pasta getirirdi eve ama kırk kere de tembih ederdi " Aman ha sakın yılbaşı niyetine yemeyin, maazallah günaha girersiniz"...

O yıllarda yaşpasta bulmuşuz da yeme niyeti mi geliyor aklımıza. Hemen bir çay demlenir yemekten sonra ve dilim dilim kesilmiş pastalar yanında ikram edilirdi. Ah dilimler biraz daha büyük olabilseydi keşke...

Bu gün tatlıya, pastaya dayanamayışımın altında belki de o günlerin küçük dilim pastaları yatıyordur kimbilir.

Sonra büyüdükçe teknolojinin de artık yavaş yavaş eve girmesi kaçınılmaz olmuştu. İlk televizyonumuzun alınışı bir devrimdi adeta çocukların yaptığı. Sonrasında yine pastalı ama biraz daha bilinçli yılbaşı kutlamaları, günahtan uzakta, hatta gece saat 24.00'a odaklanılan. Malum dansöz çıkacak. Nefesler tutulur ve dansöz öyle izlenirdi. Tabii bu günün dansözlerinin yanında tesettürlü kalıyordu o günlerin dansözleri.

Bu gün gelinen noktada ise hala kutlama yaparız. Bu bir noel kutlaması değildir. Bir özel günü bahane edip eğlence yaratmak kendimize.

Bu yıl başında da uzun zamandan beri ilk kez tüm aile bireyleri bir arada olacağız inşallah. Şimdiden hazırlıklar başladı bende. Ah ne hazırlasam diye düşünüp duruyorum. Ailenin bir arada olduğu mutlu bir gece yaşamak istiyorum müzikli restaurant eğlencelerine inat, sakince. Tüm sevdiklerimi sarıp sarmalamak istiyorum gönlümce. Yeni yılda tüm ümitlerimizin gerçekleşmesi için dua ediyorum.

Bu arada siz arkadaşlarımı da unutmuyorum elbette. Sizler için de dualarım var. Beklentileriniz gerçek olsun diyorum sevgili arkadaşlarım ve sağlık diliyorum her birinize. Ayrıca mutluluk...

Günah diyenler olsa da, ben masum bir eğlence olarak algılıyorum doğrusu...Mutlu olmak için bahaneler yaratmanın günah olabileceğini düşünmüyorum...28 Aralık 2012

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..