Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '12

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni yılınız kutlu olsun...

Yeni yılınız kutlu olsun...
 

Zamanın akışına dur demek mümkün değil ama zamanı yaşamak elimizde. İşte bir yılı daha geride bıraktık. Günahıyla, sevabıyla bir yıl daha geçip gidiverdi yaşamımızdan.

Geçmiş senelerin aksine artık anı yaşamanın önemli olduğunu kavradım. Geçmiş geri gelmiyor, gelecek zaten gelecek. Ne getireceğini çok da bilemiyoruz. Öyleyse şimdi şu an var ve içinde olduğumuz anı ne kadar dolu yaşarsak o kadar iyi. Yani yaşam anlardan ibaret.

Pişmanlıklar fayda etmiyor, zaman hızla geçip gidiyor, geç kalınmışlıklar ve yaşanmamışlıklar yaşamda birer kayıp. Onlar yaşanmamış zamanlar olarak harcanmış ve bir kenara atılmış zaman parçaları. O kadar hızlı akıyor ki yıllar tutamıyoruz. Bir bakmışız bir yıl daha geçip gidivermiş, bir yıl daha eskimişiz.

Yeni yıldan beklentilerimi durduralı epey zaman oldu. Keşke her beklentimi gerçekleşmiş gibi görebilseydim, ama hayat kendi gerçeklerini getirip dayıyor insanın önüne. Ne yaşanması gerekiyorsa onu yaşamak zorunda kalıyoruz. Ne yaparsak yapalım her şey kendiliğinden oluşup önümüze çıkıyor.

O zaman hiç beklentiye girme dedim kendi kendime, içinde bulunduğun anın keyfini çıkar, gerçekleri gör, onları şekillendir ama hep daha ilerisini düşünerek yaşamaktan vazgeçme. Harcadığın fırsatları, hayal kırıklıklarını, kırgınlıkları, sıkıntıları, geri çevirdiğin imkânları, yaşanmamışlıkları bir kalemde unut, elinde ne kaldıysa onunla yetin ve güzel günlere yelken aç.

Oysa herkes, yeni yılda yeni bir umudun ve sevinçlerin sıcaklığını duymak ister ve eski yılın bütün sıkıntıları alıp götüreceğine inanmak işine gelir.

Soframızda ne varsa onu yiyeceğimiz kesin ve şu da var ki su akıyor ve yolunu buluyor.

Umutları yeni yıllara ertelemeyelim. Zamanımızı yapamayacağımız şeyleri isteyerek tüketmeyelim.

Hemen hemen iki yıldır bu blog mahallesinde yazıyorum. Bu mahalle sayesinde tanıdığım, tanıştığım birçok arkadaşım ve dostum oldu. Yüzünü görmediğim ama iyi tanıdığımı hissettiğim, sevdiğim, değer verdiğim, yorumlaştığım birçok değerli yazar ve şair arkadaşlarım da oldu. Hepsini ayrı ayrı sevdiğimi ve onlarla bu platformda olmaktan son derece mutlu olduğumu belirtmek istiyorum.

Tüm blogdaşlarımın yeni yıllarını kutluyor, sevdikleri ile birlikte mutlu ve huzurlu bir yıl geçirmelerini, yeni yılda tüm hedeflerinin gerçekleşmesini diliyorum.

Ülkem için tek dileğim huzur ve barış dolu, savaşsız bir dünya. Gözyaşının ve savaşların olmadığı barışın ve kardeşliğin yeşerdiği bir yılı görebilmeyi umuyorum… Belki… Neden olmasın…

Hayatı kaçırmamanızı ve keşkelerden arınmanızı dilerim dostlar.

Mutlu yıllar.

Şükran Okyay Demirtaş

 
Toplam blog
: 249
: 3042
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Doğup büyüdüğüm şehirde, İstanbul'da yaşıyorum. Emekliyim. Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi sevdiğim ..