Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '13

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni Yılınız kutlu olsun.

Yeni Yılınız kutlu olsun.
 

Bugün 30 Aralık 2013. Yılın son günleri. Geçen yıl aynı günlerde yazdığım blog yazılarımı okudum bu sabah.

Geçen yıl, insanların senenin son günü gelecek yeni bir yılı karşılamak için koşturduklarını ve hepsinin yüzünde daha önceki günler rastlamadığım bir umut ışığı gördüğümü yazmışım. Gene aynı yazımda herkesin bütün dert tasalarının 2012 yılında kalacağı ve 2013 yılının mutluluk, sağlık ve Barış dolu günler getireceği umudu ile dolu olduğunu belirtmişim .

Bu yazımı okuduktan sonra arkama yaslanıp düşündüm. Hakikaten 2013 yılı bizlere 2012 yılının dert ve tasalarını unutturup mutluluk dolu günler getirdi mi?. Bu soruya evet diyecek çok kişi olduğunu sanmıyorum.

Ben muhasebeciyim ve bu konunun eğitimini aldım. Herhalde aldığım eğitimin etkisi olsa gerek hep bir envanter çıkartma durumundayım. İşte bugün de 2013 yılının envanterini çıkartıyorum sanki. Acısı ile tatlısı ile bir yılı değerlendiriyorum.

Bu değerlendirme sonucunda 2013 yılının kendim için, ailem için, ülkem için, tüm insanlık için neler getirdiği ve neler götürdüğünün bir bilançosu çıkıyor karşıma.

Bu tablo pek iyimser değil ne yazık ki. Belki bu düşüncemde yılın son günü aldığım nezle mikrobu sebebiyle devamlı akan burnumun ve ağrıyan kulağımın etkisi olsa gerek.

Gene de halimize şükredip, beterin beteri vardır demek lazım.

Biz umudumuzu kaybetmeyelim.

2014 yılının tüm insanlığa, ülkeme, bana ve aileme mutluluk, sağlık, BARIŞ dolu günler getirmesini dilemekten başka elimden bir şey gelmiyor.

Yeni yılınız kutlu olsun. Umudunuz hiç kaybolmasın. 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..