Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeniden merhaba

Yeniden merhaba
 

Tansiyon sorunu yüzünden, hastaneden çıktım çıkalı kafam kalkmıyor yerinden. Sanki ben Mars gezegenindeymişim de etraftakiler bana Dünya’dan sesleniyormuş gibi garip bir hal… Uyuşturulmuş gibiyim. Söylenenleri algılamam en az bir 30 saniye sürüyor. Sanırım hepsi narkoz etkisi, bir yandan da tansiyonum çok düşük, pazartesi kontrol var, bakalım orada çıkacak, ne nedir…

Benim sizlerden bir tek ricam var, aslında gerek yok, eminim benim okuyucum zaten yapıyordur, lütfen oylarınızı kullanın. Sonradan dövünmeler bir işe yaramıyor çünkü, ama akıllı kullanın, boşa gitmesin lütfen…

Bu aralar herşeye ağlar oldum. Sıkıntıdan diye düşünüyorum. Çünkü uzun süre ayakta duramıyorum, başım dönüyor. Sürekli evde hapisim. İlk 2 gün çıktık, araba falan baktık, ama sonrasında daha kötü oldum. Eve kapanmakta hiç bana göre değil bilirsiniz. Bodrum’u, oğlumu, ooollluum ve Zilli’yi çooooooook özledim. Bir müddet daha eve kapanırsam akıl hastanesi yolu gözüktü demektir bana:))

Gerçi evde de iş icat ettim tabii ki kendime, gerçi pek içiniz açılmayacak ama…

Ameliyat olduğum günden beri gece uykum çok düzenli, şöyle ki yaklaşık yarım saatte bir ayaktayım. Üstüne bir de sıcaklar eklendi, süre 15 dakikada bire düştü. Nedeni, ben hayatta sırt üstü yatamam. Yastığa sarılıp, yan yatıp, hafif cenin pozisyonu almam lazım uyumak için. Şu aralarda maalesef yaklaşık 1-2 ay sırt üstü yatmam gerekiyor. Yani uykuyu unuttum gibi bir şey.

Dün gece gene salonda uykuyla cebelleşirken, havlama ve miyavlama sesleri duydum. Annemin evi bahçe katı, site kedi dolu, ve bilirsiniz ki ben hayvanları hiç sevmem:) Tabii ki hepsini düzenli besliyorum. En son bir tanesi doğurdu, dünya güzeli 6 yavru. İşte, dün gece 3 sokak köpeği girmişler siteye…Yazarken bile elim titriyor. Yavrulardan birini ağzında görmüş eşim. Kovalamış, yavruyu atıp kaçmışlar. Sabah baktık, diğer iki yavru da yok. Ağzından bıraktığının ön bacakları tutmuyor. Kutuya koyup veterinere götürdü eşim. Şu anda evde, kafesinde, biberonla besleniyor, her gün de iğne yiyecek. O kadar da tatlı ki anlatamam. Anne ve diğer yavrulara büyükçe bir kutu yaptık. Yavruların çıkamayacağı ve köpeklerin giremeyeceği şekilde.

Ama ben gidince kim uğraşacak bu zavallılarla. Her iki kediden biri hamile sitede. Kısırlaştırılmaları şart. Yoksa böyle kurda kuşa yem olacak zavallılar.

Bugün gerçekten çok üzüldüm. Ve sanırım Bodrum yolcusu sayısı 3'ten 4'e çıktı…Ben onu nasıl bırakırım?

Sevgiler hepinize…

Not: Bana mesaj ve yorum bırakan herkese teşekkürler. Henüz ziyaret edemiyorum herkesi, uzun süre oturamıyorum çünkü. İyileşir iyileşmez ziyaretlerinize geleceğim.

 
Toplam blog
: 33
: 830
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yağmurlu bir 30 Ekim günü açmışım gözlerimi, biraz aceleciymişim ki 7 aylık doğmuşum:) Sonrasında hi..