Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çok çalışmam lazım çook

Çok çalışmam lazım çook
 

Bizim katta hasta kalmadığından ben sıkılmaya başladım. Malum fulya ‘nın bana verdiği yeni isim atom karınca…Cuk oturdu valla, zıp orada zıp buradayım. Eşim perperişan arkamdan koşturuyor. Dün mesela, "ben biraz dolaşayım" diye çıktım. Biraz sonra eşim bir bakıyor ben kayıbım:) Alt kata indim de… Orada da biri beni kolumdan tutup başka bir hastaya moral vermeye götürdü. İki gündür yeni misyonum var zaten. Habire birilerinin odasına gidip onları full enerji ve pozitif düşünce ile yükleyip dönüyorum. Dediklerine göre benden önce yataktan kalkamayanların yüzleri gülmeye başlıyormuş, ve hızla iyileşiyorlarmış. Nasıl oluyor ben de bilmiyorum valla, sanırım doğal bir reiki gücüm var:)) Bir de reiki eğitimi alsam var ya…

Şaka bir yana gerçekten hastanede nam salımışım. Hemişirelerin örnek hastasıyım. Doktorum tüm hastaneye, üst katta ağrı kesiciyi bile reddeden, 2 günde ayaklanan, ve üstelik 4 damarı değişen bir hasta olduğunu anlatıp duruyormuş. Bana da onları toparlamak düşüyor tabii. Yani artık hastanede bir misyonum olduğuna göre beni hayatta bırakmazlar buradan:)))

Bugün yıkandım, çok mutluyum. Yıkanmak ne güzel şeymiş ya. Üstüm başım aksiyon filmi gibiydi, kan, ter, aseton, alkol, ilaç ne ararsan vardı valla kaç gündür. Banyodan sonra hafif ateşim çıkar gibi oldu. Hemen tutturdu herkes, nazara geldin, diye. Boncuk taktım ben de…

Benden haberler bu kadar. Karşı odayı home office olarak kullanıyorum:) Akşamları çay-bisküvi partilerimiz oluyor. Zaten akşama misafirlerim var alt kattan, çok yoğunum çok.

Hem pozitif enerjiyle yıkayıp iyileştirmem gereken bir sürü hasta var, çok çalışmam lazım çook…

 
Toplam blog
: 33
: 830
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yağmurlu bir 30 Ekim günü açmışım gözlerimi, biraz aceleciymişim ki 7 aylık doğmuşum:) Sonrasında hi..