Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

Yeniden yazacağım

Uzun zamandır yazmamıştım. Deniz Feneri ile ilgili yazdığım bir yazı Milliyet Moderatörleri “yazınız ispat hükümleri içeriyor” diye onaylamadığında biraz kırıldım diyelim…

O zaman haklıydılar tabii… Ama birkaç gün geçince her şey ortaya çıktı…

Zaman beni haklı çıkardı, Deniz Feneri hakkında bilinmeyen kalmadı ve benim yayınlanmayan yazımda belirttiğim her şey Almanya daki mahkeme tarafından kayıtlara geçti…

Artık yeniden yazmaya karar verdim. Onay verilse de verilmese de… Yazacağım ve onaylanmayanlar kısmında da olsa tarihe not düşeceğim…

 
Toplam blog
: 9
: 1742
Kayıt tarihi
: 28.08.08
 
 

İdealler uğruna, hayatın akışını değiştirmek, hile hurda yapmadan, kanuna, nizama ve çevre değerleri..