Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Yeraltından gelen imdat sesleri

Yeraltından gelen imdat sesleri
 

Karapınarda Son Göçük resmi 02.02.2009


Yer atından imdat sesleri:

Ben her defasında üzerime düşen sorumluluğu yerine getirmeye çalışıyorum.

Mesela “Tuz gölü neden kuru” diye bir köşe yazısı yazmıştım burada tuz gölünün nasıl unharca bitirildiğini bögenin pancar ekimi bakımından el verişli olmasının yer altı sularını nasıl tüketildiğini anlatmaya çalıştım. Ancak maalesef sesimizi duyuramadık yada duyanlar kulak tıkadı Konya bögesinin Karapınar yöresinde sık sık göçükler meydana gelmekte bunun nedenini araçtırdığımızda yerin altındaki suların yer kabuğunun altında oluşturduğu, boşlukların çökmesi sonucu oluşan dev kuyular bölge halkına korku vermekte benim endişem gelecekte bu göçüklerin dahada çoğalması nedeni ise gayet açık denetimsiz, yer altı sulamaları; maalesef devletimiz bu konuda son derece pasif davranmakta kurum ve kuruluşlar üzerine düşen görevi yapmamakta umarım ki bu yanlıştan bir an önce dönülür. Günümüzde bilindiği üzere içme suyu sıkıntısı çekilmekte bu durum girek artmakta devletin oy hesapları yapmak yerine bir an önce önlem alması geleceğimiz açısından son derece önemli….



Hasan TOSUN

 
Toplam blog
: 21
: 606
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Merhabalar Ben Hasan TOSUN 1974 yılında, Aksaray ilinin Eskil ilçesinde doğdum. Şiirle ve Yazarlı..