Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Yılbaşı komedisi

Yılbaşı komedisi
 

Her yıl  aynı karmaşa ve saçmalık yaşanıyor değişmeksizin.Yılbaşıyla başlıyor; sevgililer günü, dıdısının dıdısına kadar uzayan zincir halinde doğum günleri, bayram harçlıkları, çikolatalar.... Bitmezzz..

İçlerinde en anlamsızı da Yeni yıl kutlamaları gelir bana. Sonsuz rant kavgasının en belirgin  günleridir .

Yedi  ceddinize hediye almak vebaldir. Hele beraber kutlanacaksa o gece,  yandınız. 3'er 5'er liralık hediyeler almaya bile kalksanız ; bir de bakmışız ki bir kaç yüz lira gitmiş. Yiyecek içecek mevzusuna hiç girmiyorum. Envai çeşit mezeler, yemekler, çok lazım olan içkiler, kuruyemişler vs. vs.

Ömrüm boyunca hiç güzel bir yılbaşı yaşamadım. Çünkü farklılığına ve güzelliğine inanmadım.Ölüme bir yıl daha yaklaşmanın güzelliği mi olur? Allah'a kavuşmanın güzelliği de tartışılmaz. Ama benim gibi hayata hazırlayacak çocukları olanlar için yaşamak daha bir gerekli sanırım.

Eğer sevdiklerimiz yanımızdaysa, onlarla aynı sofrayı, aynı evi paylaşabiliyorsak, en önemlisi de sağlıklı ve huzurluysak ister yeni yıl gelsin ister sıradan bir gün olsun. Günleri özel yapan bizleriz.

Muutluluğu ve huzuru kızlarımın gülüşlerinde ve kokularında bulmayı öğrenen bir anne olarak anlamsızlıklara gereksiz anlamlar yüklemeyelim diyorum.

Sadece 2014 mutluluk, sağlık ve bol barış getirsin diliyorum...

 
Toplam blog
: 47
: 434
Kayıt tarihi
: 25.12.10
 
 

Her şeyin anlamsızlaştığı, çarpıklaştığı günleri dehşetle izliyorum. Çocuklarımın geleceği  için ol..