Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '11

 
Kategori
Futbol
 

Yıldırım (Şike) Yasası'ndaki koku

Yıldırım (Şike) Yasası'ndaki koku
 

FB


YILDIRIM YASASI

 Şike yasası diye gündemde olan yasa değişikliğini, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün veto edeceğini bekliyordum ve de öyle oldu.

 Bir yerde bir yanlış var ise bu mutlaka bir yerlerden döner. Ama bugün dönmezse yarın döner. Bu yasaya ben “Yıldırım” yasası diyorum. AKP büyük bir yanlışın içinde. Bunu yapmamalıydı. Ama bu yasanın Cumhur Başkanı’ndan geçeceğini sanmıyorum. Yani Cumhur başkanı bunu uygun yöntemlerle engelleyecek ve kadük olacaktır.

 Öyle zannediyorum ki; meclis bunu tekrar köşke gönderse bile, Cumhurbaşkanı bu yasayı AYM ye gönderecek ve iptal edecektir/etmelidir. Temennim de budur.

 Aslında burada burnuma siyasi kokular geliyor! AKP’nin burada bir oyunu olduğunu düşünüyorum.

 Böyle bir yasaya, Başbakan okey dememeliydi. Ortada bir yanlış var. Ama iyi bir siyasi oyunla bunu AKP’nin aleyhine gibi görünse de aslında lehine döneceğini düşünüyorum. Yani siyasiler, taraftarın tepkisini kırmak için bu yasayı çıkartıp sinsice AYM’ ye gitmesini sağlayabilirler ve AYM de bunu iptal eder ve bütün tepkiler AYM ye yüklenmiş olur. AYM üyelerinin siyasi korkuları yok nasılsa.

 Göz göre göre böyle bir yanlış yapılamaz.

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..