Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yok olan pabuçlar..

Yok olan pabuçlar..
 

Hani hatırlarsınız bir reklam vardı. Bir kadın vitrindeki pabuçları çok beğeniyor gelip gidip bakıyor fakat bir türlü alamıyordu.. Birgün baktı vitrinde yok olmuş satılmış pabuçlar, çok üzülüyordu. Fakat sevgilisinin supriz için onu kendisine aldığını gördüğünde yaşadığı sevince hepimiz şahit oluyorduk.

Bir arkadaşımız eşlere yapılan suprizlerle ilgili blog yazınca ben de bir anımı paylaşmak istedim.Gerçi eşim özel günlerde yani sevgililerdi yılbaşıydı gibi günlerde özellikle hediye almayı sevmez ve istemez.. Bunlar pazarlama tekniği, tüketime özendiricilik olarak algıladığından sair günlerde yapar suprizlerini..

Bende günün birinde Konyalının vitrininden bir saat beğenmiştim. O an eşime çok almak istediğimi çok beğendiğimi belli etmeme rağmen o pek yanaşmadı almam için... Ben de o öyle isteksiz olunca almak için fazla teşebbüste bulunmadım.Fakat ara ara o saati çok beğendiğimi dile getirmiştim..

Aradan epey bir zaman geçti .Bir akşam yine o reklama denk geldik.. Eşim bana dedi ki senin de çok beğendiğin bir şeyi böyle yok olduğunu görürsen üzülür müsün diye sordu... Üzülürüm tabi ki dedim... Fakat aklıma hiç birşey gelmemişti. Bu sorusuna bir anlam veremedim o an...

Sonra bir akşam; Ya o çok beğendiğin şey sana gelmek için yok olduysa dedi ve hediye paketini bana doğru uzattı... Açana kadar anlamadım o beğendiğim saat olduğunu... Bir baktım o aylar önce vitrinde beğendiğim saat..Gerçekten de hoş bir suprizdi çok sevindim... O zaman anladım o reklam ile ilgili soruyu bana neden sorduğunu...

İşte böyle beklenmedik anlarda yapılan suprizler hepimizin, özellikle de biz kadınların çok hoşuna gider.

Sevgiyle

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..