Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Yoksun

Yoksun
 

Foto: Ozan B.


Yoksun yine bugün de.

Tıpkı dün olmadığın gibi,

Hatta var olduğun son günden,

Sonraki günler gibi…

Yine yoksun…

Bu gün de söylemedin en güzel sözleri.

Dün söylemediklerin gibi,

Yine söylemeyeceksin...

Tıpkı var olduğun günler de söylemediklerin gibi.

Bugün de okşamadın saçlarımı.

Dün okşamadığın gibi,

Biliyorum,

Yarın da okşamayacaksın

Ben de,

Rüzgâra bıraktım saçlarımı,

Sen diye,

Senin yerine okşasın diye…

Üşüdüm yine bu gece de

Tıpkı dün geceler üşüdüğüm gibi

Yalnız girdim karanlık gecenin orta yerinde,

Mahzen misali duran yatağa,

Korkarak, ağlayarak…

Yine yoksun,

Tıpkı dün geceler olmadığın gibi.

Yarın gecelerde olmayacaksın.

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..